حضور ۸۵ هزار زائر و مسافر در بقاع متبرکه رفسنجان در نوروز ۹۳

  • شناسه خبر: 36807
حضور ۸۵ هزار زائر و مسافر در بقاع متبرکه رفسنجان در نوروز ۹۳

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رفسنجان گفت: در نوروز امسال ۸۵ هزار زائر و مسافر در بقاع متبرکه شهرستان حضور یافته و از ویژه برنامه های تدارک دیده شده در قالب طرح آرامش بهاری استفاده کردند. به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، حجت الاسلام محمد زاده گفت: طرح آرامش بهاری از تاریخ ۲۸ اسفندماه ۹۲ تا […]

خانه » آخرین اخبار » حضور ۸۵ هزار زائر و مسافر در بقاع متبرکه رفسنجان در نوروز ۹۳

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رفسنجان گفت: در نوروز امسال ۸۵ هزار زائر و مسافر در بقاع متبرکه شهرستان حضور یافته و از ویژه برنامه های تدارک دیده شده در قالب طرح آرامش بهاری استفاده کردند.

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، حجت الاسلام محمد زاده گفت: طرح آرامش بهاری از تاریخ ۲۸ اسفندماه ۹۲ تا ۱۵ فروردین ۹۳ در ۳ بقعه متبرکه امامزاده سید جلال الدین اشرف رفسنجان در روستای شمس آباد، امامزاده سید ابراهیم واقع در بهرمان و مسجد حضرت ابوالفضلعلیه‌السلام در کیلومتر ۱۵ جاده رفسنجان – یزد برگزار شد و ۸۵ هزار زائر و مسافر از آن بهره‌مند شدند.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رفسنجان شناساندن بقاع متبرکه به زائران را از مهمترین ویژگی‌های طرح آرامش بهاری برشمرد و گفت: برای اجرای هرچه بهتر این طرح غباروبی و آماده‌سازی بقاع متبرکه از ۲۳ تا ۲۶ اسفندماه ۹۲ انجام و در تاریخ ۲۶/۱۲/۹۲ ساعت ۱۰ صبح به صورت همزمان عطرافشانی امامزادگان و بقاع متبرکه انجام شد.

حجت‌الاسلام محمدزاده همچنین از توزیع ۲۰ هزار بسته فرهنگی در بین زائران و مسافران، اعزام مبلغ روحانی بومی و غیربومی به بقاع متبرکه برای پاسخگوئی به سئوالات شرعی زائران، برگزاری نماز جماعت و ویژه برنامه تحویل سال نو در بقاع متبرکه و به کارگیری خادمان افتخاری خبر داد و با تقدیر از عوامل اجرای این طرح رضایتمندی مسافران و زائران از خدمت‌رسانی مطلوب را مورد تأکید قرار داد.

برچسب ها:
حضور 85 هزار زائر و مسافر در بقاع متبرکه رفسنجان در نوروز 93
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان