پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

اسکان بیش از ۴ هزار مسافر در مدارس رفسنجان در ایام نوروز ۹۳

در ایام تعطیلات نوروز ۹۳ بیش از چهار هزار مسافر در قالب ۵۲۷ خانوار فرهنگی و ۳۰۹ خانوار غیر فرهنگی در ده مدرسه رفسنجان اسکان یافتند.
نعمت الله حسنی رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، افزود : از تعداد مسافران اسکان یافته در مدارس رفسنجان دو هزار و ۴۹۶ نفر فرهنگی و یکهزار و ۵۰۳ نفر غیر فرهنگی بودند.
وی با اشاره به اینکه روزهای پایانی سال ۹۲ ده مدرسه در رفسنجان با ۹۵ کلاس درس برای اسکان مسافران نروزی تجهیز شد تصریح کرد : کلاسهای مدرسه راهنمایی شاهد در گروه ” الف ” و بقیه مدارس در گروه ” ب ” قرار داشتند.
حسنی  یادآور شد :  در تجهیز کلاسهای گروه ” الف ” علاوه بر داشتن فرش و پتو ، یخچال و تلویزیون نیز قرار داده شده بود.
وی خاطرنشان کرد : ۵۰ درصد از مسافران از استان اصفهان و بقیه مسافران ازسایر استانها از جمله استانهای تهران ، خوزستان ، البرز و اردبیل در این مدارس اسکان یافتند.
رئیس  اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش رفسنجان افزود : محل ستاد اسکان مسافران نوروزی با سه نیرو در اداره آموزش و پرورش این شهرستان مستقر بود و خدمات و راهنمایی های لازم و معرفی مکانهای دیدنی و گردشگری را به مسافران ارائه می نمود.
وی اضافه کرد : بنا بر فرم های نظر سنجی که از مدارس به دستمان رسیده است صد در صد مسافران از محیط  شهر رفسنجان ، ارائه خدمات ستاد اسکان ، برخورد مناسب نیروهای ستاد و عوامل فعال در مدارس رضایت داشتند.

حسنی طرح اسکان مسافران نوروزی در مدارس رفسنجان را از ۲۸ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۴ فروردین امسال عنوان کرد.

خروج از نسخه موبایل