افزایش ۲ برابری پروازهای نوروزی فرودگاه رفسنجان

  • شناسه خبر: 36751
افزایش ۲ برابری پروازهای نوروزی فرودگاه رفسنجان

رئیس فرودگاه بین المللی رفسنجان از افزایش ۲ برابری پروازهای نوروزی فرودگاه این شهرستان خبر داد. حمید صالحی در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، با اشاره به اینکه  از ۲۹ اسفند سال گذشته تا کنون  توسط ۱۲ پرواز ، مسافران نوروزی در این فرودگاه جابجا شده است تصریح کرد : در این ایام […]

خانه » آخرین اخبار » افزایش ۲ برابری پروازهای نوروزی فرودگاه رفسنجان

رئیس فرودگاه بین المللی رفسنجان از افزایش ۲ برابری پروازهای نوروزی فرودگاه این شهرستان خبر داد.
حمید صالحی در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، با اشاره به اینکه  از ۲۹ اسفند سال گذشته تا کنون  توسط ۱۲ پرواز ، مسافران نوروزی در این فرودگاه جابجا شده است تصریح کرد : در این ایام  ۷۳۰ مسافر به رفسنجان وارد و یا خارج شدند که از این آمار۳۶۰ مسافر ورودی و ۳۸۳ مسافر خروجی بوده است.

رئیس فرودگاه بین المللی رفسنجان این فرودگاه را به عنوان یک ظرفیت بالقوه برای توسعه و ارتقای جایگاه استان و شهرستان دانست و افزود : یکی از ظرفیت‌ هایی است که همواره برای سنجش میزان رشد منطقه مورد ارزیابی قرار می‌ گیرد  ، بنابراین رویکرد اصلی بر این است که این فرودگاه با ایجاد زیرساخت‌های جدید در آن، به توسعه پایدار نزدیک‌ تر شود.

وی افزود: پروازهای رفسنجان به  تهران و برعکس روزهای شنبه و چهارشنبه  صورت می گرفت که برای رفاه حال مسافران از۲۵ فروردین امسال روزهای دوشنبه نیز در این مسیر پرواز انجام خواهد شد.

از سال قبل با پی گیری و تلاشهای  مدیرکل فرودگاه های استان کرمان ( مهندس محمد نخعی ) و رئیس فرودگاه بین المللی رفسنجان ، اکنون پروازهای فرودگاه این شهرستان از چهار پرواز به شش پرواز افزایش یافت.
صالحی تصریح کرد : همچنین در سال ۹۳ پرواز رفسنجان به مشهد مقدس نیز راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: طراحی زیبای فضای سر سبز این فرودگاه با عطر دل انگیز گلهای بهاری  ، فضای آرام و دلپذیری فراهم آورده است تا مسافران فارغ از هیاهوی سالن اصلی فرودگاه بتوانند به استراحت بپردازند .
صالحی بیان کرد : کارمندان تمرکز خود را در حوزه گردشگری و ایجاد محیطی امن و آرام جهت مسافران قرار داده‌اند  ، محیطی که بتوان چند روزی را فارغ از دغدغه‌ها و مشکلات زندگی در شهرهای شلوغ ، به استراحت و تجدید روحیه پرداخت.
وی خاطرنشان کرد : در راستای این هدف ، فرودگاه رفسنجان  به عنوان نقطه شروع میزبانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد و سیاستگذاران و کارکنان این حوزه را بر آن داشته تا با ایجاد تسهیلات و امکانات لازم و افزایش کیفیت خدمت ‌رسانی در جهت تحقق این هدف گام بردارند.
حاصل تلاش این خدمتگزاران موجب شده که مسافران حس آرامش و امنیت را از لحظه ورود به فرودگاه رفسنجان در خود احساس نمایند.

برچسب ها:
افزايش 2 برابری پروازهاي نوروزي فرودگاه رفسنجان خانه خشتی رفسنجان فرودگاه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان