توزیع بیش از ۲۷ هزار بروشور رفسنجان شناسی در بین مسافران نوروزی

  • شناسه خبر: 36712
توزیع بیش از ۲۷ هزار بروشور رفسنجان شناسی در بین مسافران نوروزی

رئیس جمعیت هلال احمر رفسنجان گفت : از ابتدای فروردین امسال تا کنون تعداد ۲۷ هزار و ۸۹۴ از انواع بروشورهای بهداشتی ، رفسنجان شناسی و نقشه استان پیک سفر نیز در بین مسافران ورودی توزیع شد. حسن امینی رنجبر در گفت و گو با خبر نگار “خانه خشتی”، افزود : با راه اندازی دو پایگاه […]

خانه » آخرین اخبار » توزیع بیش از ۲۷ هزار بروشور رفسنجان شناسی در بین مسافران نوروزی

رئیس جمعیت هلال احمر رفسنجان گفت : از ابتدای فروردین امسال تا کنون تعداد ۲۷ هزار و ۸۹۴ از انواع بروشورهای بهداشتی ، رفسنجان شناسی و نقشه استان پیک سفر نیز در بین مسافران ورودی توزیع شد.
حسن امینی رنجبر در گفت و گو با خبر نگار “خانه خشتی”، افزود : با راه اندازی دو پایگاه راهنمای مسافر در میدان خاتم الانبیاء و میدان امام حسین (ع) شهرستان رفسنجان ، خدماتی شامل معرفی  مکانهای گردشگری و دیدنی  و راهنمایی مسیرها ، رستورانها ، اسکان مسافران ف و مراکز درمانی به مراجعه کنندگان ارائه می شد.
وی تصریح کرد : در این مدت  ۴۲ هزار و ۷۰۰ نفر مسافر به چادرهای هلال احمر در پایگاههای ورودی شهرستان مراجعه و خدمات دریافت کردند.
امینی رنجبر با اشاره به اینکه نوروز امسال تنها در کشکوئیه رفسنجان دو مورد واژگونی و تصادف داشتیم  اضافه کرد :  امسال  خوشبختانه آمار فوتی در رفسنجان به وقوع نپیوست و آمار امداد و نجات نیز به طور چشمگیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.
وی گفت : از چادر سلامت که در میدان امام حسین (ع ) نصب شده بود ، ۷۶۷ نفر خدماتی نظیر تست فشار خون ، تست قند خون و ویزیت رایگان ارائه شد و تعداد ۲۱۵ کودک نیز از فضای کودک در این محل استفاده کردند.
رنجبر افزود : در ۱۳ فروردین ماه خانواده  ۱۳ نفری که در روستای گلیسور از توابع سرچشمه به دامان طبیعت رفته بودند به دلیل بارش شدید باران غافلگیر شدند که توسط نیروهای هلال احمر پس از عملیات ۶ ساعته نجات یافتند .
وی خاطرنشان کرد : در عملیات امداد و نجات ، در ایام نوروز ، یک فرد بدون تجهیزات صخره نوردی در کوهستانهای  منطقه نوق در صخره صعب العبور گرفتار شده بود که نجات داده شد.

برچسب ها:
توزیع بیش از 27 هزار بروشور رفسنجان شناسی در بین مسافران نوروزی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان