مسئول انجمن میراب مطرح کرد:

مسافران نوروزی از کمبود تابلوهای راهنما در شهر رفسنجان گلایه داشتند

  • شناسه خبر: 36709
مسافران نوروزی از کمبود تابلوهای راهنما در شهر رفسنجان گلایه داشتند

کمبود علایم و تابلوهای راهنما برای مشخص کردن مکانهای گردشگری و تفریحی در سطح شهر رفسنجان مورد گلایه مسافران قرار گرفته است. سید مصطفی مرتضوی مسئول انجمن میراب رفسنجان در گفت و گو با “خانه خشتی”، با اشاره به برپایی تورهای گردشگری از دوم تا هشتم فروردین در این شهرستان، اظهار داشت:  در مجموع ۲۰۰ […]

خانه » آخرین اخبار » مسافران نوروزی از کمبود تابلوهای راهنما در شهر رفسنجان گلایه داشتند

کمبود علایم و تابلوهای راهنما برای مشخص کردن مکانهای گردشگری و تفریحی در سطح شهر رفسنجان مورد گلایه مسافران قرار گرفته است.

سید مصطفی مرتضوی مسئول انجمن میراب رفسنجان در گفت و گو با “خانه خشتی”، با اشاره به برپایی تورهای گردشگری از دوم تا هشتم فروردین در این شهرستان، اظهار داشت:  در مجموع ۲۰۰ نفر در این تورها شرکت و از اماکن تاریخی، گردشگری و تفریحی رفسنجان دیدن کردند.

وی ۸۰ درصد از بازدیدکنندگان را از رفسنجان بیان کرد و افزود: بنای خشتی حاج آقا علی، بازار قاسم آباد، یخدان عباس عباس آباد، موزه مردم شناسی، کاروانسرای شاه عباسی و عمارت باقری از جمله اماکن دیدنی بود که در این تور ها بازدید شده است.

مرتضوی خاطر نشان کرد : در این سفرها یک بسته فرهنگی در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفته است و در طول آن نیز از سوی رهبر تور پتانسیل های فرهنگی و اقتصادی شهرستان رفسنجان توضیح داده شده است.

مسئول انجمن میراب رفسنجان تصریح کرد: کمبود علایم و تابلوهای راهنما برای مشخص کردن مکانهای گردشگری و تفریحی در سطح شهر رفسنجان یکی از مواردی است که موجب گلایه مسافران نوروزی قرار گرفته است.

مرتضوی افزود: انجمن میراب در نظر دارد تا بصورت ماهیانه و با همکاری سایر ارگان های شهرستان رفسنجان تورهای گردشگری در استان و شهرستان برگزار نماید.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان مسافران نوروزي از كمبود تابلوهاي راهنما در شهررفسنجان گلایه داشتند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان