امام جمعه رفسنجان:

دولت و مجلس جواب گستاخی اروپایی‌ها را بدهند

  • شناسه خبر: 36691
دولت و مجلس جواب گستاخی اروپایی‌ها را بدهند

امام جمعه رفسنجان گفت: دولت و مجلس از طرف ملت ایران موظفند جواب گستاخی اروپایی‌ها را در برابر قطعنامه ۲۳‌ بندی به گونه‌ای بدهند که هیچ گاه فراموش نکنند. به گزارش “خانه خشتی”، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه رفسنجان با تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) و تاکید بر رعایت تقوا اظهار […]

خانه » آخرین اخبار » دولت و مجلس جواب گستاخی اروپایی‌ها را بدهند

امام جمعه رفسنجان گفت: دولت و مجلس از طرف ملت ایران موظفند جواب گستاخی اروپایی‌ها را در برابر قطعنامه ۲۳‌ بندی به گونه‌ای بدهند که هیچ گاه فراموش نکنند.

به گزارش “خانه خشتی”، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه رفسنجان با تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) و تاکید بر رعایت تقوا اظهار داشت: صله‌رحم امری واجب است که پیامبر اکرم (ص) به آن سفارش زیادی فرمودند.

وی با اشاره به صدور قطعنامه اتحادیه اروپا افزود: زمانی که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند «آمریکا قابل اعتماد نیست به حق کلام ایشان کلام نور بود، زیرا این کشور دشمنی‌اش با ایران هر روز بیشتر می‌شود».

رمضانی‌پور ابراز داشت: ما نباید دنبال رابطه برقرار کردن با آمریکا باشیم، دستگاه دیپلماسی بدانند، آمریکا نوکری‌گری می‌خواهد.

این مسئول تصریح کرد: گستاخی اروپایی‌ها به حدی رسیده که به خود اجازه می‌دهند، برای کشور ما تعیین‌تکلیف کنند و قطعنامه ۲۳ بندی تنظیم و آن را به اسم حقوق بشر می‌خوانند.

امام جمعه رفسنجان اضافه کرد: کشور ما کشوری اسلامی و شیعی است و قانون ما بر اساس قرآن و کلام اهل بیت (ع) نوشته شده است، مگر شما چه کاره هستید که برای ما قانون وضع می‌کنید.

رمضانی‌پور گفت: کشورهای اروپایی در مورد هم جنس‌گرایی با ایران خیلی وقیحانه عمل کردند، آنها غلط زیادی کرده‌اند و این جسارت بزرگ به مسلمان کشور ما را دولت و مجلس باید به گونه‌ای پاسخ دهند که فراموششان نشود.

وی عنوان کرد: دولت و مجلس از طرف ملت ایران موظفند، پاسخی دندان‌شکن به قطعنامه ۲۳‌ بندی بدهند و ما منتظر هستیم.

خطیب جمعه رفسنجان افزود: دستگاه دیپلماسی ما با جملات ضعیفی برخورد کرد و این دور از توقعات ملت ایران است، باید سفرای کشورهای مداخله‌گر را فرا می‌خواندند و به آنها هشدار جدی می‌دادند.

رمضانی‌پور گفت: وزارت امور خارجه ما قبل از سال ۹۳ اجازه داد، خانم اشتون و هیئت اروپایی با برخی سران فتنه ملاقات کند و همین اجازه دادن موجب شد، گستاخی آنها بیشتر شود.

این مسئول یادآور شد: ما اعلام می‌کنیم، دستگاه قضایی ما اگر سران فتنه را به ده‌ها بار اعدام محکوم نکرد از رأفت و لطف نظام در برابر آنها بود و گرنه اگر بیش از این پیشروی کنند، دیگر از این لطف‌ها شامل حالشان نمی‌شود.

وی با اشاره به مجوز دادن به برخی نشریه‌های محکوم شده ادامه داد: آنها هم مورد رأفت نظام قرار گرفتند که باید مانند بچه آدم سر جای خود بنشینند و کاری نکنند که به ضررشان تمام شود.

رمضانی‌پور با تاکید بر فرمان گرفتن از دستورات قرآن خاطر نشان کرد: به دولتمردان توصیه می‌کنم، آیات ۳۰ و ۳۱ سوره فصلت را بخوانند و به کار ببرند تا وضعیت کشور روبه‌راه شود.

امام جمعه رفسنجان در ادامه به فرمان امام راحل اشاره کرد و اذعان داشت: ایشان قطع تمام وابستگی‌ها به دولت جهانخوار آمریکا را می‌خواستند و امروز ما با روحیه جهادی می‌توانیم با تلاش در عرصه‌های اقتصادی هیچ نوع وابستگی به اجانب نداشته باشیم.

این مسئول با قدردانی از برپایی مجالس عزای دخت نبی اکرم (ص) متذکر شد: این محافل و مجالس همچنان در شهرستان رفسنجان با حضور استادان اخلاق از کشور برگزار می‌شود و آن چه مهم است، شناخت آن حضرت و استفاده از دستورات ایشان و ائمه اطهار (ع) در زندگی برای رسیدن به مقصد است.

منبع: فارس

برچسب ها:
دولت و مجلس جواب گستاخی اروپایی‌ها را بدهند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان