محبوب ترین ورزش برای حفظ استخوان های بدن

  • شناسه خبر: 36525
محبوب ترین ورزش برای حفظ استخوان های بدن

دانشمندان برترین ورزش که می‌تواند به حفظ و سلامت استخوان‌های بدن کمک فراوان نماید را سرانجام کشف کرده‌اند و افراد را به انجام آن توصیه می‌کنند. به گزارش “خانه خشتی”، پزشکان به افراد مبتلا به “روماتیسم” ورزش منظم به ویژه شنا را توصیه می‌کنند. گفتنی است “ورزش شنا” در بیماران مبتلا به روماتیسم به دلیل […]

خانه » آخرین اخبار » محبوب ترین ورزش برای حفظ استخوان های بدن
دانشمندان برترین ورزش که می‌تواند به حفظ و سلامت استخوان‌های بدن کمک فراوان نماید را سرانجام کشف کرده‌اند و افراد را به انجام آن توصیه می‌کنند.

به گزارش “خانه خشتی”، پزشکان به افراد مبتلا به “روماتیسم” ورزش منظم به ویژه شنا را توصیه می‌کنند.

گفتنی است “ورزش شنا” در بیماران مبتلا به روماتیسم به دلیل کم کردن فشار وارده بر مفاصل می‌تواند بسیار مفید باشد و سبب نرم شدن مفاصل و جلوگیری از خشکی و سختی آنها شود.
بررسی‌ها نشان می‌دهند، در عین حال انجام ورزش شنا به مدت طولانی می‌تواند سبب “پوکی استخوان” در افراد شود که دراین زمینه لازم است میزان ساعات اختصاص داده شده به این ورزش تحت مشاوره پزشک تنظیم شود.
پزشکان بیماری روماتیسم را یک بیماری ژنتیکی معرفی کرده‌اند، بدین جهت افرادی که در خانواده و اقوام درجه یک خود سابقه‌ی ابتلا به این بیماری را دارند باید از سنین جوانی مواردی مانند ورزش، خوردن غذاهای کم نمک، دوری از استرس و هیجان و در برخی موارد مشاوره و تحت نظر پزشک متخصص بودن را انجام دهند.
 بیماری روماتیسم می‌تواند درصورت عدم درمان مشکلات جبران ناپذیر بسیار شدیدی را برای افراد ایجاد کند.
برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان شنا محبوب ترین ورزش
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان