بهره برداری از پل روستای ” دره دُر ” در سال جدید

  • شناسه خبر: 36511
بهره برداری از پل روستای  ” دره دُر ” در سال جدید

رئیس اداره راه و شهرسازی رفسنجان گفت : احداث  پل باکسی ۴ دهنه دو متریروستای ” دره دُر” از سال گذشته آغاز شده و اوایل امسال به بهره برداری خواهد رسید. غلامرضا کیان زاده در گفت و گو با خبرنگار خانه خشتی افزود : اداره راه و شهرسازی شهرستان رفسنجان برای رفاه حال مسافران نوروزی […]

خانه » آخرین اخبار » بهره برداری از پل روستای ” دره دُر ” در سال جدید

رئیس اداره راه و شهرسازی رفسنجان گفت : احداث  پل باکسی ۴ دهنه دو متریروستای ” دره دُر” از سال گذشته آغاز شده و اوایل امسال به بهره برداری خواهد رسید.
غلامرضا کیان زاده در گفت و گو با خبرنگار خانه خشتی افزود : اداره راه و شهرسازی شهرستان رفسنجان برای رفاه حال مسافران نوروزی اقداماتی را انجام داده است.
وی با اشاره به آمادگی کامل اداره‌ راه و شهر سازی رفسنجان برای استقبال از مسافران نوروزی تصریح کرد  : در این راستا اقدامات زیادی ، از جمله تعمیر و نوسازی گاردریل‌ها ، نصب تابلوهای مسیر نما و علائم راهنمایی و رانندگی ، چراغ‌های چشمک زن پلیسی و تعمیر روشنایی تونل های سرچشمه و داوران برای استقبال از مسافران نوروزی انجام شده است.
غلامرضا کیان زاده افزود : تعمیر و نوسازی گاردریل‌ برای جاهایی که خطر تصادفات بیشتر است  در محور رفسنجان  –  سرچشمه و  محور رفسنجان کرمان در مجموع هزار متر انجام شده است .
وی تصریح کرد : گشت راهداری نیز توسط ۱۲ نفر از نیروهای این اداره از ۲۵ اسفند ماه گذشته در مسیرهای این شهرستان آغاز شده و تا ۲۰ فروردین ماه ادامه دارد که خوشبختانه تا کنون تصادف منجر به فوت نداشتیم.
وی افزود : پاکسازی حریمها در مسیرهای رفسنجان – کرمان ، کمربندی رفسنجان و همچنین رفسنجان –  انار به اندازه ۲۰۰ کیلومتر انجام شده است.
وی خاطر نشان کرد : بیش از ۴۰ کیلومتر از راههای رفسنجان شامل راههای شریانی و محور هرمز آباد به کشکوئیه در سال جدید خط کشی خواهد شد.
کیان زاده خاطرنشان کرد : این خط کشی خیابانها باید زمانی صورت گیرد که خیابانها خشک باشند و قرار بود قبل از سال جدید انجام شود اما به دلیل برودت هوا و بارندگی این امر میسر نشد و به روزهای آینده موکول شده است.

برچسب ها:
بهره برداری از پل روستای " دره دُر " در سال جدید خانه خشتی دره در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان