استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد:

رایزنی‌ها برای آزادی ۵ مرزبان گروگان گرفته شده ادامه دارد

  • شناسه خبر: 36425
رایزنی‌ها برای آزادی ۵ مرزبان گروگان گرفته شده ادامه دارد

استاندار سیستان و بلوچستان درباره زمان آخرین رایزنی‌ها برای آزادی سربازان ربوده شده ایرانی گفت: در سال جدید با مقامات پاکستانی در سطوح مختلف مذاکراتی صورت گرفته و این رایزنی‌ها ادامه خواهد داشت. به گزارش “خانه خشتی”به نقل از فارس،علی اوسط هاشمی استاندار سیستان بلوچستان درباره آخرین وضعیت مرزبانان ربوده شده ایرانی، اظهارداشت: گفت‌وگوها با مقامات ملی […]

خانه » آخرین اخبار » رایزنی‌ها برای آزادی ۵ مرزبان گروگان گرفته شده ادامه دارد

استاندار سیستان و بلوچستان درباره زمان آخرین رایزنی‌ها برای آزادی سربازان ربوده شده ایرانی گفت: در سال جدید با مقامات پاکستانی در سطوح مختلف مذاکراتی صورت گرفته و این رایزنی‌ها ادامه خواهد داشت.

به گزارش “خانه خشتی”به نقل از فارس،علی اوسط هاشمی استاندار سیستان بلوچستان درباره آخرین وضعیت مرزبانان ربوده شده ایرانی، اظهارداشت: گفت‌وگوها با مقامات ملی و محلی در سطوح مختلف پاکستانی صورت گرفته و آنها هم قول‌هایی دادند، امیدواریم آن روز برسد که شاهد آزادی این مرزبانان باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان درباره زمان آخرین رایزنی‌ها برای آزادی سربازان ربوده شده ایرانی نیز تصریح‌کرد: از یکی دو روز بعد از عید و همچنین قبل از پایان سال ارتباطات در سطوح مختلف با مقامات وجود داشته و این رایزنی‌ها ادامه خواهد داشت.

برچسب ها:
خانه خشتی رایزنی‌ها برای آزادی ۵ مرزبان گروگان گرفته شده ادامه دارد رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان