دریافت گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ توسط دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

  • شناسه خبر: 3409
دریافت گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ توسط دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

به گزارش “خانه خشتی” عباس اسماعیلی  در نشستی اظهار داشت: معاونت بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ را به دلیل تلاش نیروهای پرتلاش بهداشتی در زمینه بهداشت و سرویس‌های نظارتی دریافت و تمام تلاش خود را صرف خدمت‌رسانی به بهداشت و سلامتی مردم شهرستان کرده است. وی در ادامه لازمه رسیدن انسان به کمال را داشتن […]

خانه » رفسنجان » دریافت گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ توسط دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
به گزارش “خانه خشتی” عباس اسماعیلی  در نشستی اظهار داشت: معاونت بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ را به دلیل تلاش نیروهای پرتلاش بهداشتی در زمینه بهداشت و سرویس‌های نظارتی دریافت و تمام تلاش خود را صرف خدمت‌رسانی به بهداشت و سلامتی مردم شهرستان کرده است.
وی در ادامه لازمه رسیدن انسان به کمال را داشتن سلامت جسمی، روحی و معنوی دانست.
اسماعیلی با اشاره به فعال بودن دانشکده دندانپزشکی گفت: دانشکده دندانپزشکی رفسنجان با بهسازی و تهیه وسایل و تجهیزات دندانپزشکی در رشته‌های مختلف دندانپزشکی فعالیت می‌کند.
اسماعیلی افزود: این دانشکده هم‌اکنون با استقرار ۳۰۰ یونیت دندانپزشکی و با تربیت افراد کاردان، آگاه و متعهد رسالت خود را در زمینه تأمین سلامت مردم به خوبی ایفا می‌کند.
 *تجلیل از سالمندان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
سیف‌الله امینی‌زاده فرماندار رفسنجان امروز در آیین تجلیل از سالمندان اظهار داشت: خوش به حال کسانی که از جوانی و میانسالی خود به نحو احسن استفاده کرده و منشأ خیر و برکات برای دیگران شده‌اند.
وی افزود: یکی از کارهای مهمی که سالمندان باید انجام دهند، انتقال تجربیات به جوانان است و ضمن بیان مسائل و مشکلاتی که خود در دوران جوانی داشتند و با تلاش حل کرده‌اند زمینه ایجاد امید و نشاط را در آنان زنده کنند.
 *همایش پیاده‌روی کارکنان دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان
همچنین  به مناسبت هفته سلامت همایش پیاده‌روی کارکنان دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان از محل میدان آزادی تا مجموعه ورزشی دانشگاه برگزار شد.
همچنین به مناسبت هفته سلامت یک دوره مسابقه دارت بین مسئولان و مسابقه طناب‌کشی بین بانوان رفسنجانی برگزار شد.
برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان