ضربه سنگین وزارت اطلاعات به یک شبکه تروریستی

  • شناسه خبر: 3271
ضربه سنگین وزارت اطلاعات به یک شبکه تروریستی

وزارت اطلاعات طی اطلاعیه‌ای از بازدداشت اعضای شبکه‌ بزرگ تروریستی رژیم صهیونیستی و کشف ستاد منطقه‌ای صهیونیست‌ها در یکی از کشورهای منطقه و عوامل فعال در آن ستاد خبر داد. متن کامل اطلاعیه به شرح ذیل است: به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند، با الطاف الهی و توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و با جان‌فشانی […]

خانه » سیاسی » ضربه سنگین وزارت اطلاعات به یک شبکه تروریستی
وزارت اطلاعات طی اطلاعیه‌ای از بازدداشت اعضای شبکه‌ بزرگ تروریستی رژیم صهیونیستی و کشف ستاد منطقه‌ای صهیونیست‌ها در یکی از کشورهای منطقه و عوامل فعال در آن ستاد خبر داد.
متن کامل اطلاعیه به شرح ذیل است:
به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند، با الطاف الهی و توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و با جان‌فشانی و پیگیری‌های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، یکی از شبکه‌های بزرگ ترور و خراب‌کاری رژیم اشغالگر قدس و تعدادی از هسته‌های حفاظت شده عملیاتی آنها شناسایی شده و گروهی از تروریست‌های جنایت پیشه و مزدوران همکاری کننده با آنها بازداشت شدند.
سلسله عملیاتی که در چند استان مرزی و مرکزی کشور انجام شده و به بازداشت تروریست‌های وابسته به رژیم منفور صهیونیستی منتهی شد، به دنبال ماه‌ها اقدامات اطلاعاتی- عملیاتی پیچیده و متهورانه صورت گرفت که خون پاک “مصطفای ملت ایران”‌ (شهید مصطفی احمدی روشن) انگیزه‌‌ای دو چندان به مجاهدان خموش و برکتی مضاعف به اقدامات و پیگیری‌های آنها در مسیر شناسایی شیاطین و حتی کشف ستاد منطقه‌ای صهیونیست‌ها در یکی از کشورهای منطقه و عوامل فعال در آن ستاد انجامید.
تعدادی از هسته‌های عملیاتی بازداشت شده، در حالی که آماده انجام عملیات تروریستی بودند، مورد ضربه‌ی رعد آسای سربازان بی‌نام و نشان ایران و اسلام قرار گرفته و از ماموریت‌های تروریستی آنها پیشگیری به عمل آمد.
از بازداشت شدگان، مقادیر قابل توجهی بمب‌های سنگین آماده انفجار، انواع مسلسل و سلاح‌های کمری و صدا خفه کن، تجهیزات نظامی، مخابراتی و دیگر ابزار آلات تروریستی کشف و ضبط شده است.
ضرورت رعایت ملاحظات امنیتی و محدود سازی امکان عملیات ایذایی احتمالی از جانب دشمن صهیونیستی ایجاب می‌کند که اطلاعات بیشتر پیرامون تعداد تروریست‌های دستگیر شده، ماموریت‌های آنها، وسایل و ابزار مکشوفه، پایگاه منطقه ای شناسایی شده و حامیان رژیم صهیونیستی در انجام اقدامات جنایت‌کارانه و رذیلانه تروریستی را به زمان مناسبی در آینده موکول کند.
برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان