مهلت۳ ماهه به بدهکاران شرکت گاز/قطع گاز بدحساب‌ها در گام اول

  • شناسه خبر: 3246
مهلت۳ ماهه به بدهکاران شرکت گاز/قطع گاز بدحساب‌ها در گام اول

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از فارس مدیرعامل شرکت ملی گاز گفت: بدهکاران به این شرکت تنها ۳ ماه فرصت دارند بدهی خودرا تسویه کنند، در غیر اینصورت در مرحله اول گاز مشترکین بدهکار قطع و در مرحله دوم نرخ گازبها به صورت آزاد محاسبه می‌شود. جواد اوجی  با اشاره به هشداری که اخیرا مبنی بر […]

خانه » اقتصادی » مهلت۳ ماهه به بدهکاران شرکت گاز/قطع گاز بدحساب‌ها در گام اول

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از فارس مدیرعامل شرکت ملی گاز گفت: بدهکاران به این شرکت تنها ۳ ماه فرصت دارند بدهی خودرا تسویه کنند، در غیر اینصورت در مرحله اول گاز مشترکین بدهکار قطع و در مرحله دوم نرخ گازبها به صورت آزاد محاسبه می‌شود.

جواد اوجی  با اشاره به هشداری که اخیرا مبنی بر تسویه حساب کلیه بدهکاران دولتی از قبیل نیروگاه‌ها،صنایع CNG و شرکت‌های خصوصی و دولتی منتشر شده بود گفت: بر اساس مصوبه‌ای که از هیئت دولت دریافت کرده‌ایم،همه بدهکاران باید ظرف مدت ۳ ماه بدهی خود به شرکت ملی گاز را پرداخت کنند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ادامه داد: اگر این پرداخت‌ها صورت نگیرد، همانطور که در قبل نیز اعلام شده بود در مرحله اول گاز مشترکین بدهکار قطع و در مرحله دوم نرخ گازبها به صورت آزاد محاسبه می‌شود.

هم اکنون حدود ۲ هزارمیلیارد تومان بدهی از طرف شرکت‌های دولتی، خصوصی، صنایع و نیروگاه‌ها باید به شرکت ملی گاز ایران پرداخت شود.

برچسب ها:
مهلت۳ ماهه به بدهکاران شرکت گاز/قطع گاز بدحساب‌ها در گام اول
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان