رسوایی دیگری برای بی‌بی‌سی

  • شناسه خبر: 3173
رسوایی دیگری برای بی‌بی‌سی

درخواست ۳۰ کارمند زن بی بی سی برای رسانه ای کردن تبعیضات شدید جنسی علیه آنها، رسوایی دیگری را برای این بنگاه سخن پراکنی به بار آورد. به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  خبرنگاران ، “او ریلی” مشاور حقوقی بی بی سی یکی از افرادی است که خواستار طرح تبعیضات جنسی و سنی مسئولین این شبکه […]

خانه » سیاسی » رسوایی دیگری برای بی‌بی‌سی

درخواست ۳۰ کارمند زن بی بی سی برای رسانه ای کردن تبعیضات شدید جنسی علیه آنها، رسوایی دیگری را برای این بنگاه سخن پراکنی به بار آورد.

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  خبرنگاران ، “او ریلی” مشاور حقوقی بی بی سی یکی از افرادی است که خواستار طرح تبعیضات جنسی و سنی مسئولین این شبکه در تمامی بخش های آن در رسانه های عمومی می باشد.

“نادین دوریس” نماینده محافظه کار انگلیس بارها با حضور در این شبکه و گفتگو با “مارک تامپسون” مدیرعامل آن راجع به عدم نابرابری های جنسی در بخش های دولتی کشور صحبت کرده است.

یکی از زنان حاضر در شبکه بی بی سی در گفتگو با ساندی تلگراف اظهار کرده که مدیران بخش ورزشی شبکه پس از آنکه وی صاحب فرزند شده رفتاری کاملا متفاوت با پیش از آن داشته اند.

این زن ادامه داد:‌ کار تمام وقت من در شبکه با وجود یک نوزاد کاملا سخت است اما هنگامی که رفتار رئیس را در برخورد با خود دیدم ادامه کارم را کاملا غیرممکن دانستم آنها از من می خواهند نه تنها کودکم را به طور دائمی تنها بگذارم بلکه به آن شیر هم ندهم.

زن دیگری که در بخش مالی بی بی سی مشغول بوده و به دلیل مسائل قانونی در مشاغل بعدی نخواست نامش فاش شود اظهار داشت:‌ من به دلیل اینکه بتوانم به والدین مسن خود رسیدگی کنم خواستار کاهش ساعات کاری خود شدم اما رئیسان این بخش کوچک ترین توجهی به درخواست من نکرده و با بی احترامی مرا از درخواست خود منصرف می کنند.

زن دیگری که یکی از مجریان و خبرنگاران برجسته بی بی سی به شمار می رود با انتقاد شدید از تبعیضات فراوان میان زنان و مردان در میان روسای شبکه اظهار کرده که رادیو بی بی سی نیز همانند شبکه آن مملو از فعالیت های تبعیضی علیه کارمندان است.

وی اکنون شبکه برابری زنان را تاسیس کرده است.

تنها ۱۳ عضو از ۶۸ عضو رادیو بی بی سی زنان هستند و از میان ۵۵ برنامه صبحگاهی آن تنها یکی از آنها با اجرای یک زن انجام می شود.

بسیاری از این زنان آمادگی خود برای اقدام قانونی علیه بی بی سی را اعلام کرده اند، پیشتر نیز مشاهدات و اظهاراتی در مورد تفاوت حقوق دریافتی میان زنان و مردان کارمند در این شبکه منتشر شده بود.

برچسب ها:
رسوايي ديگري براي بي‌بي‌سي
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان