فرماندار انار: نگاه کشور به فناوری هسته‌ای نگاهی انسانی است

  • شناسه خبر: 3132
فرماندار انار: نگاه کشور به فناوری هسته‌ای نگاهی انسانی است

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از خبرگزاری فارس، مجید اعتمادی در مراسم گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‌ای در شهرستان انار اظهار داشت: روز ملی فناوری هسته‌ای را که مردم ما به‌عنوان یک نماد جشن می‌گیرند، یک افتخار بزرگ است زیرا برای به دست آوردن این علم دانشمندان بسیاری زحمت کشیده‌اند. وی تصریح کرد: کشور […]

خانه » سیاسی » فرماندار انار: نگاه کشور به فناوری هسته‌ای نگاهی انسانی است
به گزارش “خانه خشتی” به نقل از خبرگزاری فارس، مجید اعتمادی در مراسم گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‌ای در شهرستان انار اظهار داشت: روز ملی فناوری هسته‌ای را که مردم ما به‌عنوان یک نماد جشن می‌گیرند، یک افتخار بزرگ است زیرا برای به دست آوردن این علم دانشمندان بسیاری زحمت کشیده‌اند.

وی تصریح کرد: کشور ما با نگاه انسانی به تولید و فناوری پیچیده هسته‌ای، استفاده صحیح آن را برای نجات انسان برنامه‌ریزی کرده و ترس کشورهای استکباری هم از این تفکر است و تحریم‌ها و فشارهای بین‌المللی با ترفندهای حقوق بشری را برای ملت ما انجام می‌دهند.

اعتمادی تصریح کرد: آنها نمی‌دانند تفکر (ما می‌توانیم) را امام راحل کشف و اعلام فرمودند و فرهیختگان، جوانان، مسئولان و دانشمندان ما با روحیه و غیرت اسلامی و ایرانی با تلاش و مجاهدت غیرقابل وصف، کاری انجام دادند که امیدواری را در دوستان انقلاب اسلامی بیشتر و حسادت دشمنان را موجب شدند به طوری که دیوانه‌وار حیثیت نداشته خود را به حراج گذاشتند و حتی حاضر نیستند مشاهدات خود را مطرح کنند بلکه به دروغ متوسل می‌شوند و اتهامات بی‌اساسی را به جمهوری اسلامی ایران نسبت می‌دهند.

فرماندار انار با بیان اینکه مقام معظم رهبری بزرگ‌ترین حمایت‌ها را از فناوری هسته‌ای و تولید علم داشتند، بیان داشت: از همه مسئولان نظام و مردم ایران اسلامی که در هر گوشه از جهان هستند و رسانه‌های مختلف و صدا و سیما با پوشش‌های مناسب خبری داخلی و خارجی این خواست ملی را به خوبی اطلاع‌رسانی و نقشه‌های رسانه‌های غربی و استکباری را نقش بر آب کردند، تشکر می‌کنیم.

اعتمادی گفت: این روزها گاهی بعضی از افراد که اشتباهات متعدد دارند، دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند که توصیه ملت ایران به آنان این است که پیروی از مقام معظم رهبری داشته باشند و اظهار نظر مسئله‌دار مطرح نکنند و بهتر است اگر مطلبی دارند به همان صورت محرمانه باشد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان