البرادعی: هر کسی قصد حمله به ایران را داشته باشد باید کاملا دیوانه باشد

  • شناسه خبر: 2423
البرادعی: هر کسی قصد حمله به ایران را داشته باشد باید کاملا دیوانه باشد

  مدیر کل سابق ‌آژانس بین‌المللی انرژی اتمی طی مصاحبه‌ای گفت که هر کسی که قصد حمله به ایران را داشته باشد باید کاملا دیوانه باشد.  به گزارش خبرنگارخانه خشتی ازخبرگزاری فارس، “محمد البرادعی” مدیر سابق آژانس بین‌المللی انرژی اتمی طی مصاحبه با خبرگزاری آلمان اعلام کرد که فکر نمی‌کند که حمله اسرائیل به ایران قریب‌الوقوع باشد […]

خانه » آخرین اخبار » البرادعی: هر کسی قصد حمله به ایران را داشته باشد باید کاملا دیوانه باشد

 

محمدالبرادعی

محمدالبرادعی

مدیر کل سابق ‌آژانس بین‌المللی انرژی اتمی طی مصاحبه‌ای گفت که هر کسی که قصد حمله به ایران را داشته باشد باید کاملا دیوانه باشد. 

به گزارش خبرنگارخانه خشتی ازخبرگزاری فارس، “محمد البرادعی” مدیر سابق آژانس بین‌المللی انرژی اتمی طی مصاحبه با خبرگزاری آلمان اعلام کرد که فکر نمی‌کند که حمله اسرائیل به ایران قریب‌الوقوع باشد و افزود که “من فکر می‌کنم هر کسی که قصد حمله به ایران را دارد صراحتا باید کاملا دیوانه باشد.

البرادعی تاکید کرد در صورتی که اسرائیل واقعا به ایران حمله کند، تهران حمایت هر ایرانی و بخش عمده‌ای از مردم در خاورمیانه و بسیاری از مردم در سرتاسر جهان را خواهد داشت.

مدیر سابق آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: من دعا می‌کنم که این موضوع هرگز اتفاق نیفتد من معتقدم که اسرائیلی‌ها درک می‌کنند که این موضوع به جای آنکه امنیت آنها را افزایش دهد،‌امنیت آنها را کاهش می‌دهد.

هنگامی که از البرادعی درباره ادعاهای اسرائیل در این باره که گفته‌های ایران درباره صلح‌آمیز بودن ماهیت برنامه هسته‌ای تهران را باور ندارد،‌ پرسیده شد، پاسخ داد: چرا آنها [ایرانیان] باید اسرائیل را باور کنند.

وی ادامه داد: اسرائیل حدود ۲۰۰ بمب [هسته‌ای] دارد. یک احساس ناامنی در خاورمیانه وجود دارد.  شما باید با نیتی خوب عمل کرده و خاورمیانه‌ای عاری از تسلیحات کشتار جمعی ایجاد کنید.

مدیر کل سابق آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت که گفت‌وگوهای آتی میان ایران و گروه ۱+۵ به موفقیتی درباره موضوع هسته‌ای دست نخواهد یافت.

وی گفت که موضوع تنها زمانی حل خواهد شد که آمریکایی‌ها و ایرانی‌ها بر میز مذاکرات بنشینند و راهی برای زندگی کردن با هم پیدا کنند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان