پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

اختصاص آمبولانس جدید و تأمین اعتبار ۶۸ میلیاردی دانشگاه؛ دستاوردهای دیدار انارکی‌محمدی با مسئولان ارشد وزارت بهداشت

به گزارش خانه خشتی؛ از مهم‌ترین این دستاوردها می‌توان به اختصاص حداقل دو دستگاه آمبولانس جدید، تأمین اعتبار ۶۸ میلیارد تومانی جهت بازپرداخت بدهی‌های دانشگاه و تصویب ساخت خوابگاه ۵۰۰ تختی دانشجویی اشاره کرد.

انارکی‌محمدی در تشریح جزئیات این دستاوردها اظهار داشت:در جریان نشست‌های فشرده با معاون امور مجلس و مشاور اجرایی معاونت توسعه وزارت بهداشت، اولویت‌های اصلی سلامت در رفسنجان و انار را با دقت مطرح کردیم. یکی از موفقیت‌های مهم این سفر، حل چالش ناوگان اورژانس از طریق تخصیص آمبولانس‌های جدید و همچنین حل ومعامله مابه‌التفاوت خرید دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان علی‌بن‌ابیطالب(ع) بود که با قول مساعد مسئولان وزارتخانه همراه شد.

تأمین بودجه و توسعه زیرساخت‌های رفاهی

نماینده مردم رفسنجان و انار با اشاره به چالش‌های مالی دانشگاه، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته، مسیر تأمین اعتبار ۶۸ میلیارد تومانی برای بازپرداخت وام دریافتی دانشگاه جهت پرداخت کارانه‌ها هموار گردید.

همچنین در راستای پاسخگویی به نیازهای رفاهی دانشجویان، قرارداد ساخت خوابگاه جدید در مجموعه امام حسین(ع) با ظرفیت ۵۰۰ تختخواب به‌سرعت منعقد خواهد شد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل