پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

با حضور فرماندار ویژه رفسنجان و مسئولان استانی و شهرستانی
سازماندهی مراکز خدمات کشاورزی در دستور کار شورای نظام مهندسی استان کرمان

به گزارش خانه خشتی؛ جلسه هم‌اندیشی شورای نظام مهندسی کشاورزی استان کرمان در رفسنجان با محوریت سازماندهی مراکز خدمات برگزار شد.

 

جلسه هم‌اندیشی شورای نظام مهندسی کشاورزی استان کرمان با حضور رضایی فرماندار ویژه رفسنجان و رئیس اداره جهاد کشاورزی و جمعی دیگر از مسئولین مربوطه استان و شهرستان برگزار شد.

 

محور اصلی این نشست، بررسی وضعیت و سازماندهی مراکز خدمات غیردولتی نظام مهندسی کشاورزی در شهرستان رفسنجان بود. در این جلسه، ضمن بررسی چالش‌های موجود، راهکارهای ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به کشاورزان و بهره‌مندسازی جامعه کشاورزی از تخصص‌های مهندسی کشاورزی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

هدف از این نشست، ایجاد ساختاری منظم در مراکز خدمات غیردولتی است تا از طریق نظارت دقیق‌تر و سازماندهی بهینه، بهره‌وری بخش کشاورزی در منطقه افزایش یافته و خدمات تخصصی با کیفیت بالاتری به دست کشاورزان رفیب رفسنجان برسد.

انتهای خبر/

خروج از نسخه موبایل