عذرخواهی شرکت کره ای از تبلیغات موهن صهیونیستها علیه ایران

  • شناسه خبر: 2297
عذرخواهی شرکت کره ای از تبلیغات موهن صهیونیستها علیه ایران

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از ایرنا رییس شرکت سامسونگ الکترونیک در ملاقات با سفیر ایران در کره جنوبی از اقدام یک شرکت صهیونیستی در تهیه و پخش تیزر موهن تبلیغاتی علیه ایران با استفاده از کالاهای ساخت این شرکت اظهار تاسف و ضمن عذرخواهی ، این اقدام غیر اخلاقی را محکوم کرد.  روز یکشنبه […]

خانه » سیاسی » عذرخواهی شرکت کره ای از تبلیغات موهن صهیونیستها علیه ایران
به گزارش «خانه خشتی»به نقل از ایرنا رییس شرکت سامسونگ الکترونیک در ملاقات با سفیر ایران در کره جنوبی از اقدام یک شرکت صهیونیستی در تهیه و پخش تیزر موهن تبلیغاتی علیه ایران با استفاده از کالاهای ساخت این شرکت اظهار تاسف و ضمن عذرخواهی ، این اقدام غیر اخلاقی را محکوم کرد.
 روز یکشنبه ایرنا، ‘یون- بو کیون’، در این دیدار گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این شرکت را به اطلاع ‘ احمد معصومی فر’ رساند.
مقام کره ای اظهار داشت: تهیه و پخش تیزر تبلیغاتی موهن توسط یک شبکه کابلی اسراییلی بنام ‘ اچ او تی ‘ بدون اطلاع، مشورت و مشارکت شرکت تحت مسئولیت وی صورت گرفته است.
یون بوکیون گفت : پس از آگاهی از این اقدام غیرقانونی بلافاصله شرکت وارد عمل شد و ضمن اعتراض شدید هرگونه رابطه تجاری و همکاری را با آن شرکت قطع، نمایندگی مربوطه را توبیخ و دستور داد تمامی کلیپ های منتشره در فضای وب حذف شود.
وی تاکید کرد: ما به فرهنگ و اعتقادات مردم ایران احترام می گذاریم و هرگونه اهانت به آن را محکوم می کنیم.
یون در این ملاقات تاکید کرد که چنین اتفاقی در آینده تکرار نخواهد شد.
رییس شرکت مذکور همچنین در این دیدار نامه ای به سفیر جمهوری اسلامی ایران تسلیم کرد که در آن اقدامات غیر قانونی و ضد ایرانی شرکت صهیونیستی در سوء استفاده از نام این شرکت تشریح شده است.
سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار گفت: اقدام تبلیغاتی انجام شده یک حرکت زشت و ضد انسانی بود که فرهنگ و باورهای ملت متمدن ایران را مورد اهانت قرار داد.
وی افزود: هنوز افکار عمومی ایران از این اقدام آزرده خاطر است و چون این اقدام با استفاده از نام شرکت کره ای صورت گرفته است باید برخورد شرکت به گونه ای باشد که ضمن متقاعد کردن افکار عمومی از تکرار چنین حوادثی پیشگیری شود.
رییس شرکت کره ای ضمن تاکید بر اهمیت جمهوری اسلامی ایران برای شرکت های کره ای به توسعه روابط تجاری این شرکت با ایران تاکید کرد.
اخیرا صهیونیست ها تبلیغی از یک محصول شرکت کره ای منتشر کردند که در آن به فرهنگ ایرانی توهین شده بود.
برچسب ها:
سامسونگ،خانه خشتی عذرخواهی شركت كره ای از تبلیغات موهن صهیونیستها علیه ایران
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان