مابه التفاوت یارانه نقدی مرحله اول و دوم واریز شد/یارانه فروردین نیمه این ماه واریز می شود

  • شناسه خبر: 2270
مابه التفاوت یارانه نقدی مرحله اول و دوم واریز شد/یارانه فروردین نیمه این ماه واریز می شود

مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها گفت: مبلغ ۲۸ هزار تومان به عنوان مابه التفاوت یارانه نقدی مرحله اول و دوم هدفمندسازی یارانه ها، ۲۸ اسفندماه ۹۰ به حساب سرپرست های خانوار واریز شد . به گزارش خبرنگارخانه خشتی ازخبرگزاری ایرناو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، ‘بهروز مرادی’ افزود: ممکن است این مبلغ […]

خانه » آخرین اخبار » مابه التفاوت یارانه نقدی مرحله اول و دوم واریز شد/یارانه فروردین نیمه این ماه واریز می شود

واریزمابه التفاوت یارانهمدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها گفت: مبلغ ۲۸ هزار تومان به عنوان مابه التفاوت یارانه نقدی مرحله اول و دوم هدفمندسازی یارانه ها، ۲۸ اسفندماه ۹۰ به حساب سرپرست های خانوار واریز شد .

به گزارش خبرنگارخانه خشتی ازخبرگزاری ایرناو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، ‘بهروز مرادی’ افزود: ممکن است این مبلغ ماهیانه یا به صورت دوماهه باشد ، اما تا زمان اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها قابل برداشت نخواهد بود.

وی گفت: واریز مابه التفاوت یارانه نقدی مرحله اول و دوم هدفمندسازی یارانه ها که ۲۸ هزار تومان است، ۲۸ اسفندماه ۱۳۹۰ انجام شد که ممکن است این مبلغ ماهیانه یا به صورت دوماهه باشد.

مرادی درباره تاخیر اطلاع رسانی در این امر گفت: این مبالغ به حساب تمامی بانکها رفته بود، اما به دلیل غیر فعال بودن سامانه ساتنا یعنی سامانه ای که انتقال وجه بین بانکها را انجام می دهد، اطلاع رسانی درباره این که این مبالغ به حسابهای بانکها و سپس به حسابهای مردم واریز شده است، را هم اکنون انجام دادیم.

مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها تاکید کرد: همانطور که در مرحله اول اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، پراخت یارانه نقدی را یکماه و نیم زودتر از شروع اجرای قانون در نظر گرفتیم، هم اکنون نیز همین گونه است.

مرادی گفت:این مابه التفاوت مربوط به زمانی است که مرحله دوم آغاز شود؛ یعنی پرداخت این مبلغ به معنی شروع مرحله دوم یارانه ها نیست. این مبلغ در حسابهای مردم زودتر واریز شده ، اما غیر قابل برداشت است.

وی افزود: زمان برداشت ، یکماهه یا دوماهه بودن این مبلغ در اطلاع رسانی های بعدی به مردم اعلام خواهد شد.

مرادی تصریح کرد: اگر مبلغ ۲۸ هزار تومان ماهیانه باشد؛ ۷۳ هزار و ۵۰۰ تومان سرانه ماهیانه و اگر دو ماهه باشد؛ ۱۴ هزار تومان ماهانه به ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان اضافه می شود.

وی همچنین از واریز یارانه های فروردین ماه جاری خبر داد و گفت: ۱۵ فروردین ماه، ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به حسابها واریز می شود و ۱۷ فروردین ماه قابل برداشت است ، اما ۲۸ هزار تومان اضافه شده غیر قابل برداشت است تا زمان اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها که اجازه برداشت داده شود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان