ارتش سوریه بزگراره ادلب-لاذقیه را بازگشایی کرد/۲۰۰ تروریست کشته شدند

  • شناسه خبر: 22301
ارتش سوریه بزگراره ادلب-لاذقیه را بازگشایی کرد/۲۰۰ تروریست کشته شدند

گروه‌های تروریستی پس از دادن ۲۰۰ کشته در حمله‌ای که بر آن نبرد «فتح المبین» را گذاشته بودند، از ادامه آن منصرف شدند و ارتش سوریه موفق شد بار دیگر بزرگراه ادلب – لاذقیه را باز گشایی کند. به گزارش “خانه خشتی”،درگیری‌های شدید و سخت ارتش سوریه با افراد مسلح در مسیر ادلب – لاذقیه […]

خانه » آخرین اخبار » ارتش سوریه بزگراره ادلب-لاذقیه را بازگشایی کرد/۲۰۰ تروریست کشته شدند

گروه‌های تروریستی پس از دادن ۲۰۰ کشته در حمله‌ای که بر آن نبرد «فتح المبین» را گذاشته بودند، از ادامه آن منصرف شدند و ارتش سوریه موفق شد بار دیگر بزرگراه ادلب – لاذقیه را باز گشایی کند.

به گزارش “خانه خشتی”،درگیری‌های شدید و سخت ارتش سوریه با افراد مسلح در مسیر ادلب – لاذقیه درحالی کاهش پیدا کرد که گروه‌های تروریستی از ادامه عملیاتی که بر آن نام نبرد «فتح المبین» را گذاشته بودند، منصرف شدند.

به این ترتیب نیروهای ارتش سوریه موفق شدند، بار دیگر بزرگراه «ادلب – لاذقیه» را بازگشایی کنند و بیش از ۲۰۰ فرد مسلح را که در نبرد «فتح المبین» شرکت کرده بودند، را به قتل برسانند و بیش از ۲۰ خودرو وابسته به آنها که اغلب مجهز به تیربارهای سنگین بودند، را منهدم کنند. یک منبع نظامی وابسته به ارتش سوریه ضمن اعلام این خبر تاکید کرد که در میان کشته‌های این عملیات شمار زیادی از تروریست‌های معروف مشاهده می‌شدند که از میان آنها می‌توان به «عبد الرحمن العیاشی» ملقب به «ابو هاجر»، سرکرده گروه تروریستی «لواء جند الرحمن»، «عادل عبد الرحمن کرباج»، «اسامه احمد کرباج»، «عدنان محمد بکور»، «عدی کرباج»، «عدی یحیى الحسن» و «زکریا محمود المحمد» اشاره کرد. این منبع تاکید کرد که ارتش سوریه موفق شد، راه «ادلب – لاذقیه» را پس از ۲۴ ساعت بسته شدن در نتیجه درگیری‌های پیش آمده بازگشایی کند.

منبع : دانا

برچسب ها:
ادلب ارتش ارتش سوریه بزگراره ادلب-لاذقیه را بازگشایی کرد/200 تروریست کشته شدند ازدادی بازگشایی خانه خشتی رفسنجان سوریه لاذقیه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان