در آستانه سفر به تاجیکستان؛ احمدی‌نژاد: مجتمع بزرگ فرهنگی خانه ایرانیان در دوشنبه افتتاح می‌شود

  • شناسه خبر: 2189
در آستانه سفر به تاجیکستان؛ احمدی‌نژاد: مجتمع بزرگ فرهنگی خانه ایرانیان در دوشنبه افتتاح می‌شود

  به گزارش خبرنگارخانه خشتی ازخبرگزاری ایسنارییس‌جمهور کشورمان در آستانه سفر به تاجیکستان ضمن تبریک دوباره نوروز به هموطنان خود،مصوبه قاطع اعضای مجمع عمومی سازمان ملل درباره به رسمیت شناخته شدن جشن جهانی نوروز را یادآور شد و خاطرنشان کرد که امسال سومین سالی است که این جشن جهانی برگزار می‌شود.  دکتر محمود احمدی‌نژاد گفت: […]

خانه » آخرین اخبار » در آستانه سفر به تاجیکستان؛ احمدی‌نژاد: مجتمع بزرگ فرهنگی خانه ایرانیان در دوشنبه افتتاح می‌شود

 

سفربه آذربایجان

به گزارش خبرنگارخانه خشتی ازخبرگزاری ایسنارییس‌جمهور کشورمان در آستانه سفر به تاجیکستان ضمن تبریک دوباره نوروز به هموطنان خود،مصوبه قاطع اعضای مجمع عمومی سازمان ملل درباره به رسمیت شناخته شدن جشن جهانی نوروز را یادآور شد و خاطرنشان کرد که امسال سومین سالی است که این جشن جهانی برگزار می‌شود.

 دکتر محمود احمدی‌نژاد گفت: دو سال این جشن در تهران برگزار شد و این سومین جشن می‌باشد که در تاجیکستان و دوشنبه برگزار می‌شود و برای حضور در این جشن به دعوت آقای رحمان رییس‌جمهور تاجیکستان به این کشور سفر می‌کنم.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی این سفر شرکت در جشن جهانی نوروز می‌باشد که کشورهای فارسی زبان آداب و فرهنگ‌ها و داشته‌های خود را به معرض نمایش می‌گذارند. همچنین در یک اجلاس سه‌جانبه میان ایران، افغانستان و تاجیکستان شرکت خواهم کرد و یک اجلاس چهارجانبه نیز وجود دارد که پاکستان هم به این کشورها در آن اجلاس اضافه می‌شود و موضوعات منطقه‌ای و مشترک در آن بررسی خواهد شد. ضمن این‌که در این سفر ملاقات‌های دوجانبه‌ نیز خواهیم داشت.

وی خبر داد: در این سفر مجتمع بزرگ فرهنگی خانه ایرانیان در دوشنبه افتتاح خواهد شد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان