به گزارش خانه خشتی؛ سرهنگ “مرتضي امير سبتکي” درخصوص این خبر گفت: ماموران انتظامي اين فرماندهي در راستاي اجراي طرح آرامش در شهر به منظور پاکسازي نقاط آلوده و جرمخيز و پيشگيري از جرايم با انجام گشتزنيهاي هدفمند در سطح شهرستان از ابتداي بهمن ماه تا کنون ۳۱ سارق را دستگير و ۷۱ فقره انواع سرقت کشف کردند.
انتهای پیام/
