احتمال عرضه نسخه نهایی ویندوز ۸ در اکتبر

  • شناسه خبر: 2107
احتمال عرضه نسخه نهایی ویندوز ۸ در اکتبر

بر اساس برخی منابع شنیده می شود که مایکروسافت احتمالا پروژه ویندوز ۸ را در تابستان سال جاری به اتمام رسانده و آن را در ماه اکتبر عرضه خواهد نمود. علاوه بر این، همان منابع از پشتیبانی همزمان سیستم عامل جدید مایکروسافت از پردازنده های اینتل و ARM در زمان عرضه آن خبر می دهند. احتمالا این […]

خانه » آخرین اخبار » احتمال عرضه نسخه نهایی ویندوز ۸ در اکتبر


بر اساس برخی منابع شنیده می شود که مایکروسافت احتمالا پروژه ویندوز ۸ را در تابستان سال جاری به اتمام رسانده و آن را در ماه اکتبر عرضه خواهد نمود.

علاوه بر این، همان منابع از پشتیبانی همزمان سیستم عامل جدید مایکروسافت از پردازنده های اینتل و ARM در زمان عرضه آن خبر می دهند. احتمالا این لیست شامل بیش از ۴۰ دستگاه اینتلی و کمتر از ۵ دستگاه مجهز به پردازنده ARM خواهد بود.

قبل از این شنیده می شد که مایکروسافت قصد دارد در آوریل، کنفرانس خبری ویژه ای را برای اعلام زمان عرضه ویندوز ۸ و دیگر جزئیات بازاریابی و تجاری آن برگزار کند. و احتمالا این مراسم در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

به نظر می رسد صبر و تامل مایکروسافت تا اکتبر، برای این باشد که شرکت های سازنده ابزارهای موبایل خود را برای ویندوز۸ آماده کنند. به خصوص اینکه لنوو به تازگی از برنامه اش برای عرضه تبلت های ویندوز ۸ در زمانی زودتر از اکتبر ۲۰۱۲ خبر داده است. نوکیا هم اعلام کرده که در حال کار بر روی تبلت جدید این شرکت است که قرار است با ویندوز ۸ به بازار عرضه گردد.

به نظر می رسد که مایکروسافت حسابی روی سیستم عامل جدیدش سرمایه گذاری کرده و رویاهای دور و درازی برای آن در سر می پروراند. نظر شما درباره آینده این سیستم عامل و میزان موفقیت آن چیست؟

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان