به گزارش خانهخشتی؛ عصر امروز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۲ از سری مسابقات لیگ برتر والیبال آقایان کشور هفته سوم که در سالن ۹دی برگزار شد، تیم والیبال مس رفسنجان موفق شد در یک بازی جذاب و دیدنی از سد تیم والیبال شهداب یزد که مدافع عنوان قهرمانی این فصل از رقابت ها است با نتیجه 3 بر 1عبور کند تا سه امتیاز شیرین این بازی را کسب کند.
لازم به ذکر است والیبالیست های مس رفسنجان، چهارشنبه هفته آینده ۱۷ آبان ماه میهمان تیم پیکان تهران خواهند بود.
انتهای پیام/
