پیدا کنید نقش دکتر طلوعی را در مناظره کاندیداها

  • شناسه خبر: 20605
پیدا کنید نقش دکتر طلوعی را در مناظره کاندیداها

یکی از عجیب ترین اقدامات صدا و سیما در دو مناظره اخیر، اصرار بر حضور یک ناظر در کنار مجری مناظرات یعنی مرتضی حیدری است. به گزارش خانه خشتی،دکتر طلوعی ؛مدیر جوان شبکه جام جم در حالی ۴ ساعت در کنار مرتضی حیدری نشست که نبود وی هیچ تاثیری بر مناظرات نمایندگان نداشت. طلوعی از […]

خانه » آخرین اخبار » پیدا کنید نقش دکتر طلوعی را در مناظره کاندیداها

یکی از عجیب ترین اقدامات صدا و سیما در دو مناظره اخیر، اصرار بر حضور یک ناظر در کنار مجری مناظرات یعنی مرتضی حیدری است.

به گزارش خانه خشتی،دکتر طلوعی ؛مدیر جوان شبکه جام جم در حالی ۴ ساعت در کنار مرتضی حیدری نشست که نبود وی هیچ تاثیری بر مناظرات نمایندگان نداشت.

طلوعی از ابتدا تا انتهای برنامه تنها نقش در آورنده کاغذهای قرعه کشی از گلدان را برعهده داشت که انصافا کار بسیار شاق و مهمی تلقی می شود.

البته ممکن است طلوعی حلقه واسط کمیسیون!؟ انتخابات صدا و سیما هم باشد اما سوال اساسی این است که آنچه حیدری از آن به عنوان کمیسیون انتخابات صدا و سیما از آن نام می برد چیست و چه جایگاه قانونی در قانون انتخابات کشور دارد؟ سوال مهمتر این که اعضای این به اصطلاح کمیسیون چه کسانی هستند؟

چرا صدا و سیما اعضای آن را معرفی نمی کند تا مردم و کارشناسان بدانند چه کسانی برنامه ریزی رادیویی و تلویزیونی کاندیداها را برعهده دارند و با چه توجیهی این گونه برنامه ریزی می کنند.

برنامه ای که نه تنها باعث شناخت برنامه نامزدها نمی شود بلکه به علت طولانی بودن و استفاده نکردن از ابتکارات مناسب نتوانسته است نظر مخاطبان را به خود جلب کند. البته بر اساس نظرسنجی های صدا و سیما احتمال فردا اعلام می شود ۹۸ درصد مردم این برنامه ها را مفید و کافی دانسته و ۹۹ درصد از مردم اعلام کرده اند که بهترین از این نمیشه!ّ؟

منبع:دانا

برچسب ها:
پیدا کنید نقش دکتر طلوعی را در مناظره کاندیداها مجری مناظره مناظره کاندیداها
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان