فرماندار رفسنجان مطرح کرد؛

نگاه مدارس فرسوده رفسنجان به درآمد پسته رفسنجان

  • شناسه خبر: 204299
نگاه مدارس فرسوده رفسنجان به درآمد پسته رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: برداشت محصول پسته فرصت خوبی است تا با کمک خیران بتوانیم هم به زیرساخت های آموزش و پرورش و هم سامان دهی مدارس فرسوده بپردازیم.

خانه » اسلاید شو » نگاه مدارس فرسوده رفسنجان به درآمد پسته رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ حسین رضایی در جشن معلم در بخش نوق شهرستان به نقش خوب آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت دانش آموزان در دوران کرونا در بستر فضای مجازی اشاره کرد و افزود: اما خوب است که دانش آموزان تحت تعلیم مستقیم معلم قرار گیرند تا آموزش مطلوب دریافت کنند.

وی افزود: برای رفع مشکلات در حوزه تعلیم و تربیت، باید در شورای آموزش و پرورش مطرح و راه حل اجرا شوند که این ظرفیت خوب در شهر رفسنجان وجود دارد  و این شورا در بخش های رفسنجان در حال راه اندازی است.

رضایی بیان کرد: در حوزه حمایت از بحث های تعلیم و تربیت و مدرسه سازی از کمک خیران در این راستا استفاده می شود؛ خوشبختانه امسال نزدیک ۶۵ هزار تن محصول پسته از باغات شهرستان برداشت می شود که حدود ۴۰ درصد این محصول متعلق به باغ های منطقه نوق است.

وی تصریح کرد: امسال قرار است ۴۵۰ میلیون دلار از محل درآمد حاصل از محصول پسته شهرستان وارد شهرستان شود که ۳۵ تا ۴۰ درصد این مبلغ از فروش پسته باغ های نوق حاصل می شود.

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: این فرصت استثنایی و مناسب است تا زیرساخت های آموزشی با کمک خیران بتوانیم هم به زیرساخت های آموزش و پرورش و هم سامان دهی مدارس فرسوده بپردازیم.

وی گفت: تریبت نسل های آینده در مدرسه ها مهم است و دقت معلمان می تواند تأثیرگذار باشد شخصیت و اخلاق، باورها و تفکرات بچه ها تحت تأثیر معلمان در مدرسه قرار می گیرد که این نیروی انسانی در آینده به افرادی تبدیل می شوند که چرخ مملکت را می چرخانند لذا تربیت افراد شایسته و کارامد مهم باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • جمالی فر

    چرا مدام میگید خیّرین کاری کنند ... !! مگه خدا در ایران کم ثروت و سرمایه قرار داده ؟!! این همه ثروت و بیت المال را دارید چکار میکنید ؟؟!! اگه فاسد نبودید یا مقابل فسادها کوتاهی و محافظه کاری نمی کردید الان وضع مملکت این نبود که مدام دم از خیِرین بزنید... !!!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان