بحران در میان اصلاح طلبان؛

افشاگری روحانی علیه عارف! / سفر فامیلی تجملاتی و پر هزینه جناب دکتر عارف به اندونزی!

  • شناسه خبر: 20383
افشاگری روحانی علیه عارف! / سفر فامیلی تجملاتی و پر هزینه جناب دکتر عارف به اندونزی!

حسن روحانی چندی پیش در برنامه تلوزیونی با انتقاد از سفرهای پر هزینه و بی فایده مسئولان به کشورهای خارجی، عارف نامزد رقیب خود را در میان اصلاح طلبان مدنظر داشته است. به گزارش خانه خشتی، حسن روحانی چندی پیش در برنامه تلویزیونی با انتقادی هدفمند و جهت دار از سفرهای پر هزینه و بی […]

خانه » آخرین اخبار » افشاگری روحانی علیه عارف! / سفر فامیلی تجملاتی و پر هزینه جناب دکتر عارف به اندونزی!

حسن روحانی چندی پیش در برنامه تلوزیونی با انتقاد از سفرهای پر هزینه و بی فایده مسئولان به کشورهای خارجی، عارف نامزد رقیب خود را در میان اصلاح طلبان مدنظر داشته است.

به گزارش خانه خشتی، حسن روحانی چندی پیش در برنامه تلویزیونی با انتقادی هدفمند و جهت دار از سفرهای پر هزینه و بی فایده مسئولان به کشورهای خارجی اظهار داشت : ” عدالت یعنی یک مسئول یک هواپیمایی برمی‌دارد فقط زن و بچه‌های خود و خبرنگاران را همراه خود به سفری نبرد بلکه کارآفرینان را در آن سفر به همراه داشته باشد؛ باید از ترکیه یاد بگیریم که وقتی مقامی از این کشور به جایی سفر می‌کند ۱۰۰ تا ۲۰۰ کارآفرین را همراه خود می‌برند …”

در وهله اول و با توجه به پرونده سفر محمود احمدی نژاد به نیویورک که با همراهی تعدادی از جمله اعضای خانواده و فامیل های رئیس جمهور صورت گرفت و طر ح آن در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس؛ افکار عمومی بدین سمت جلب شده باشد اما شواهد و توجه به حلقه های دیگر  نشان می دهد، هدف  اصلی روحانی فراتر از این مسئله بوده و مصادیق دیگری در دولت های قبل دارد که از جمله می توان به خبر زیر اشاره کرد.

«یکی از کارکنان سفارت جمهوری اسلامی ایران در جاکارتا با ارسال نامه ای از ولخرجی های آقای عارف در سفر هفته گذشته به اندونزی خبر داد.

وی از ۶۰ نفر بودن هیئت علیرغم اینکه فقط ۳ نفر از آنان از جنبش عدم تعهد دعوت رسمی داشتند پرده برداشته و در نامه خود به حضور همسر آقای عارف با چهار همراه ، استفاده از بنزهای آخرین مدل استیجاری، سکونت در هتل های گران قیمت، خریدهای کلان و بی بندو باری بعضی از اعضا این هیئت اشاره کرده است .

چاپ متن کامل این نامه که در پایگاه اینترنتی بازتاب آمده به دلیل وجود بعضی نکات برای روزنامه جمهوری اسلامی مقدور نمی باشد .نویسنده نامه تاکید کرده علیرغم اینکه احتمال می دهد از کار برکنار شود یاد آور شده این نامه را با احساس وظیفه شرعی نوشته و سکوت در برابر این بی شرمی ها را به خاطر یک شغل کوچک یا چند صباح ماموریت خارج از کشور جایز نمی داند.
روزنامه جمهوری اسلامی ۱۲/۰۲/۱۳۸۴»

این روزها اختلافات میان دو نامزد موسوم به اصلاح طلبان بالا گرفته است و هر روز شاهد هستیم که آقایان و طرفدارانشان هرروز در رسانه ها و سخنرانی هایشان علیه یکدیگر افشاگری می کنند.

این اختلافات، بحرانی را در این جریان بوجود آورده است و  چهره های شاخص شان را  نسبت به پایین آمده آرا و محبوبیت بسیار نگران کرده است.

منبع: دانا

برچسب ها:
اصلاح طلبان افشاگری روحانی علیه عارف! / سفر فامیلی تجملاتی و پر هزینه جناب دکتر عارف به اندونزی! انتخابات92 خانه خشتی رفسنجان روحانی عارف
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان