جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 20361
جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان برگزار شد

خانه خشتی: جلسه شورای اداری شهرستان، با حضور مسئولین شهرستان و روئسای ادارات  در محل فرمانداری تشکیل شد. |   عالمان جامعه باید آگاهی لازم را به مردم بدهند. حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در این جلسه با ذکر روایتی از امام علی (ع) اظهار داشت : زیانکارترین مردم کسی است که […]

خانه » آخرین اخبار » جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان برگزار شد
خانه خشتی: جلسه شورای اداری شهرستان، با حضور مسئولین شهرستان و روئسای ادارات  در محل فرمانداری تشکیل شد.
|جلسه شورای اداری

 

عالمان جامعه باید آگاهی لازم را به مردم بدهند.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در این جلسه با ذکر روایتی از امام علی (ع) اظهار داشت : زیانکارترین مردم کسی است که توان گفتن حق را داشته باشد اما در بیان آن و راهنمایی مردم کوتاهی کند.

وی با اشاره به اینکه مقامات و پستها امانت دست انسان هستند گفت : عالمان و آگاهان ، به شبهات مردم جواب بدهند و به راهنمایی مردم در همه امور بپردازند و خصوصا که در آستانه انتخابات هستیم چه خوب است مردم را از گمراهی در آوریم و خیانتی به جامعه نشود.

حجت الاسلام رمضانی پور فرارسیدن ارتحال امام راحل که معمار و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند را تسلیت گفت و افزود : حقا باید مقام ارزشمند این رهبر اسلامی را ارج نهیم چرا که با راهنماییها و دستورات دینی ایشان ثمره آزادی کشورمان در ۲۲ بهمن ۵۷ نمودار شد.

وی همچنین روز بزرگ عید مسلمانان جهان را (عید مبعث ) را تبریک و تهنیت گفت

امام جمعه رفسنجان به نقش مردم در همه زمینه ها اشاره کرد و گفت : بخشی از وظایف نظام و رهبری جامعه بر عهده ما انسانهاست و ما بکوشیم تا نقش خود را در هرچه بهتر شناختن کاندیداها و گزینش نشان دهیم و رسالت سنگین خود را خوب انجام دهیم

جلسه شورای اداری

بیش از ۶ هزار نفراز رفسنجانی ها در مراسم ایام البیض شرکت نمودند

حجت الاسلام سید محمود حسینی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان در این جلسه با اشاره به اینکه این شهرستان بیش از هزار شهید را تقدیم اسلام کرده است گفت : برخلاف اینکه دشمن و یک سری افراد مفسد سعی بر بدنام کردن شهرستان در سطح استان و کشور دارند، مردم رفسنجان در زمینه های مختلف معنوی شرکت دارند و در ایام البیض ( اعتکاف ) اخیر نیز ۱۴ مسجد در شهر رفسنجان و بیش از دهها مسجد دیگر در بخشها و روستاها این مراسم معنوی را با حضور بیش از ۶ هزار نفر اجرا کرد که بیش از ۸۰ درصد این عزیزان قشر جوانان بودند.

سامانه دیجیتال رفسنجان افتتاح خواهد شد / کلنگ زنی مصلی بزرگ رفسنجان

فرماندار رفسنجان از افتتاح سامانه دیجیتال این شهرستان در روز جمعه ۱۷ خرداد ماه عید بزرگ مسلمانان (عید مبعث) خبر داد .

علی اکبر پور محمدی افزود بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف اینکار شده و بخشی از آن را شرکت مس پرداخت نموده است.

وی به برنامه های خوب و متنوع و فرهنگی این سامانه اشاره کرد و گفت : این برنامه ها از ۲۰ کانال پخش خواهد شد که برای همه اقشار خصوصا نونهالان و نوجوانان و جوانان مفید خواهد بود.

فرماندار رفسنجان در این جلسه به کلنگ زنی و ساخت مصلی بزرگ رفسنجان اشاره کرد و گفت : شروع به ساخت این پروژه فردا دوشنبه ساعت ۷ و نیم صبح در محل مصلی کلنگ زنی میشود و در کنار این ساختمان ، مجموعه بزرگ فرهنگی و هنری و کتابخانه نیز احداث خواهد شد.

آمادگی کامل شهرستان رفسنجان برای برگزاری هر چه باشکوهترانتخابات ۲۴ خرداد

 

فرماندار رفسنجان در جلسه شورای اداری گفت : فرمانداری با تشکیل کمیته های مختلف از جمله کمیته استعلامات، فیزیکی ، پشتیبانی ، آموزش ، اطلاع رسانی ، فن آوری اطلاعات و حقوقی ، کار خود را از قبل از نوروز امسال شروع کرده که همچنان فعالیتهای آنها ادامه دارد.

وی افزود : ادارات برق ، آب ، گاز ، مخابرات ، هلال احمر و آتش نشانی در روز ۲۴ خرداد آمادگی کامل خود را برای برگزاری اعلام کردند.

آقای پورمحمدی گفت : ۱۹۵ شعبه اخذ رای در کل شهرستان تدارک دیده شده و از مجموع ۱۲۱۵ نفر کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر وروستاهای رفسنجان ۱۱۴۵ نفر مرد و ۷۰ نفر زن هستند

وی اضافه کرد : ۳۱ عضو شورای اسلامی در ۵ شهر سرچشمه ، کشکوئیه ، رفسنجان ، بهرمان و صفاییه انتخاب خواهند شد و ۵۰۹ عضو شوراهای روستایی نیز با رای مردم در این روز انتخاب میشوند

آقای پورمحمدی اجرای قانون در انتخابات را مهم دانست و بیان داشت : تمامی زمینه ها را در شهرستان فراهم نمودیم تا خلافی در خصوص انتخابات صورت نگیرد و مردم نیز به شایعات توجهی نکنند و با تدبیر و اندیشه و کسب آگاهی لازم حضور گسترده داشته باشند و حماسه سیاسی را رقم بزنند چرا که نگاه دشمن و بیگانگان به ملت مسلمان ایران است

 

 

برچسب ها:
جلسه شورای اداری خانه خشتی رفسنجان شواری اداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان