پایان کار باند سارقان منزل در رفسنجان

  • شناسه خبر: 203387
پایان کار باند سارقان منزل در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری باند سارقان منازل در این شهرستان خبر داد.

خانه » اجتماعی » پایان کار باند سارقان منزل در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اکبر نجفی در تشریح جزییات این خبر گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت منازل در شهرستان رفسنجان رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی پس از کنترل دوربین های مداربسته اطراف محل سرقت، دو سارق سابقه دار را شناسایی و پس از اخذ دستور مقام قضایی آن ها را در یک عملیات غافلگیرانه و در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی در ادامه افزود: در تحقیقات به عمل آمده از متهمان، به فروش اموال سرقتی به دو مالخر اعتراف که پس از هماهنگی با مرجع قضایی هر دو مالخر نیز در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهمان که سابقه سرقت در پرونده خود داشتند در بازجویی و تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره سرقت از منازل در سطح شهرستان اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ نجفی در پایان از شهروندان درخواست کرد منزل خود را به درب و حفاظ مطمئن مجهز کرده و از رها کردن اشیا و یا وسایل نقلیه مانند موتورسیکلت و دوچرخه و حتی خودرو در پارکینگ منزل بدون استفاده از وسایل بازدارنده مانند قفل و دزدگیر خودداری نمایند.

انتهای خبر/

برچسب ها:
سرقت نیروی انتظامی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان