عکس / وقتی فرمانده سپاه کوچک بود

  • شناسه خبر: 20325
عکس / وقتی فرمانده سپاه کوچک بود

وی فعالیت های نظامی خود را، از نخستین روزهای دفاع مقدس، در سپاه سوسنگرد، با مسئولیت یگانِ آتشبار آغاز کرد و امروز با درجه سرلشکری فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بر عهده دارند. به گزارش خانه خشتی به نقل از مشرق، محمد علی جعفری که در سال های دفاع مقدس، به نام نظامی اش، […]

خانه » آخرین اخبار » عکس / وقتی فرمانده سپاه کوچک بود
وی فعالیت های نظامی خود را، از نخستین روزهای دفاع مقدس، در سپاه سوسنگرد، با مسئولیت یگانِ آتشبار آغاز کرد و امروز با درجه سرلشکری فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بر عهده دارند.
به گزارش خانه خشتی به نقل از مشرق، محمد علی جعفری که در سال های دفاع مقدس، به نام نظامی اش، “عزیز جعفری” شهرت پیدا کرد،مطابق با آن چه در کتاب خاطراتش (با نام “کالک های خاکی”) آورده است، درتیرماه ۱۳۳۵ در روستای “نجف آباد” از توابع شهر دارالمومنین “یزد” متولد شد. این روستا، با توسعه شهر یزد، امروز با نام “حمیدیا” ، یکی از محلات این شهر است. او در سال ۱۳۵۵ در رشته مهندسی معماری دانشگاه تهران، دانشکده هنرهای زیبا، با رتبه سوم پذیرفته شد. وی فعالیت های نظامی خود را، از نخستین روزهای دفاع مقدس، در سپاه سوسنگرد، با مسئولیت یگانِ آتشبار آغاز کرد و  امروز با درجه سرلشکری فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بر عهده دارند. عکس زیر که برای نخستین بار در فضای سایبر منتشر می شود، سردار محمدعلی جعفری را در سن دوازده سالگی نشان می دهد. وی در آن زمان، دانش آموز دبستان “جامعه اسلامی یزد” بود.

برچسب ها:
سپاه عزیز جعفری عکس / وقتی فرمانده سپاه کوچک بود فرمانده سپاه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • vahid

    پاینده باشی سردار
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان