اقدام جدید شهرداری رفسنجان در حوزه درآمد پایدار

  • شناسه خبر: 203202
اقدام جدید شهرداری رفسنجان در حوزه درآمد پایدار

شهردار رفسنجان از مذاکره با مسئولان سازمان هواپیمایی برای از سرگیری پروازهای فرودگاه رفسنجان در راستای درآمدهای پایدار شهرداری خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » اقدام جدید شهرداری رفسنجان در حوزه درآمد پایدار

به گزارش خانه خشتی؛ مجید کهنوجی درنودونهمین نشست شورای اسلامی شهر رفسنجان که با حضور مدیرکل دفتر امور شهری شهرداری‌ها و شوراهای استانداری کرمان برگزار شد، اظهار کرد: مهندس شهسواری با وجود مشغله زیادی که در حوزه کاری خود دارند همواره بدنبال گره‌گشایی مشکلات شهرداری‌های استان هستند که این امر شایسته تشکر وقدردانی است.

شهردار رفسنجان بزرگترین دغدغه خود را بحث سرنوشت درآمدهای پایدار شهرداری برشمرد و گفت: در حوزه سرمایه‌گذاری پایدار در حال حاضر سرمایه اولیه بیش از سه برابر افزایش قیمت پیدا کرده و خریدار هم دارد ضمن اینکه برای ۲۰۰ نفر هم اشتغالزایی داشته است.

وی با بیان این‌که شهرداری رفسنجان در حوزه درآمد پایدار در این دوره نفعی ندارد، افزود: این سرمایه‌گذاری برای آینده شهرداری رفسنجان بسیار ارزشمند است.

کهنوجی ضمن دعوت از آقای شهسواری و سایر شهرداران برای بازدید از طرح درآمد پایدار شهرداری رفسنجان در جهت کمک به شهرداری‌های کوچک در راستای دستیابی به درآمد پایدار اعلام آمادگی کرد.

شهردار رفسنجان همچنین مذاکره و تعامل با مسؤلان هواپیمایی در بحث از سرگیری پروازهای فرودگاه رفسنجان را از دیگر اقدامات در جهت ایجاد درآمد پایدار شهرداری عنوان کرد.

برچسب ها:
درآمد پایدار رفسنجان شهردار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان