پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

شرح ماجرای نوشیدنی مشکوک از زبان فرماندار رفسنجان

نظرفرمانداری

فرماندار رفسنجان در مصاحبه رادیویی به جوانان توصیه کرد : جوانان مواظب باشند مواد نیروزای تقلبی تهیه نکنند ، موادی که تولید میشود نیز باید کنترل شود .
به گزارش خانه خشتی، علی اکبر پورمحمدی افزود : در پی حادثه ای که اخیرا اتفاق افتاده باید چند کار را باهم دنبال کرد .
وی اضافه کرد : اول اینکه والدین بیشتر از پیش مواظب فرزندان خود باشند و دوم اینکه وضعیت تفریحی جوانان چه در خانواده و چه در جامعه باید به طور مثبت ارتقاء یابد .
وی در ادامه گفت : خیرین و بزرگان به همت مسئولین قدمهایی در جهت ایجاد کارهای فرهنگی و ایجاد بستر مناسب برای جوانان در شهرستان بر دارند .
آقای پورمحمدی با اشاره  به اینکه امسال وضعیت خاص انتخابات را داریم و به دنبال ایجاد حماسه سیاسی هستیم گفت : یک سری افراد متاسفانه سعی دارند  با بوجود آوردن شرایط و جو روانی ، به مقاصد شوم خود برسند که در همین راستا ماده ای تحت عنوان مواد نیرو زا تولید کردند که حاوی سم خطرناک متانول بوده است .
وی به تعداد  مسمومان  به بیمارستان  علی بن ابیطالب رفسنجان اشاره کرد و گفت :  در اثر نوشیدن مواد آلوده ، برخی از همشهریان مسمومیت شدید گرفتار شدند و از بامداد روز ۹ تا کنون (۱۱ / ۳ /۹۲ ) ۳۴۸ مورد مراجعه کردند که از این تعداد ۶ نفر منجر به فوت شدند و حال برخی نیز از سوی پزشکان مساعد اعلام شد و مرخص گردیدند.
پور محمدی افزود : ۸۰ نفر بستری هستند و ۱۹۳ نفر برای دیالیز شدن به شهر های مجاور ( سیرجان ، شهربابک ، زرند و بردسیر و کرمان ) اعزام شدند.
فرماندار رفسنجان از دستگیری تعدادی مظنون خبر داد و گفت : با پی گیریهای اطلاعاتی جمعی از توزیع کنندگان دستگیرشده اند که پس از تحقیقات بر روی آنها و رسیدن به عاملان اصلی  تحویل مقامات قضایی خواهند شد.

خروج از نسخه موبایل