فرمانده انتظامی رفسنجان؛

افزایش ۱۰۸درصدی کشف سرقت های سیم برق در رفسنجان

  • شناسه خبر: 203140
افزایش ۱۰۸درصدی کشف سرقت های سیم برق در رفسنجان

سرهنگ اکبر نجفی گفت: در۱۱ ماهه سال جاری با تلاش شبانه روزی همکارانم در گشت‌انتظامی و پلیس‌های تخصصی موفق به افزایش ۱۰۸درصدی کشف سرقت‌های سیم برق در رفسنجان شده‌ایم.

خانه » آخرین اخبار » افزایش ۱۰۸درصدی کشف سرقت های سیم برق در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ سرهنگ اکبر نجفی در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در۱۱ ماهه سال جاری با تلاش شبانه روزی همکارانم در گشت‌انتظامی و پلیس‌های تخصصی موفق به افزایش ۱۰۸درصدی کشف سرقت‌های سیم برق نسبت به مدت مشابه سال قبل شده‌ایم و این مهم نشانه افزایش قدرت و توانمندی پلیس در کشف اینگونه سرقت‌ها می‌باشد.

 

فرمانده انتظامی رفسنجان پیشگیری را یک اصل انکارناپذیر در ماموریت‌های انتظامی دانست و گفت: به کارگیری اصل پیشگیری با مجموعه ماموریت‌های فراجا عجین شده و به عنوان اولویت طرح‌ها و اقدامات پلیس در دستور کار قرار دارد و در راستای پیشگیری از سرقت سیم و کابل، اصلاح شبکه سیم‌های برق در صورت همکاری نهادهای ذی ربط می‌تواند راهگشا باشد.

 

این مقام انتظامی با اشاره به حساسیت‌های جغرافیایی و اجتماعی رفسنجان افزود: قرار داشتن رفسنجان در چهار راه مواصلاتی استان، وجود معادن و شرکت‌ها ومنابع غنی پسته، مهاجر پذیر بودن و حضور گسترده اتباع می‌تواند یکی از عوامل بالقوه جهت افزایش سرقت‌ها در این شهرستان باشد.

 

ایشان درپایان با اشاره به افزایش کشف سرقت‌های سیم و کابل در بازه زمانی ۱۱ ماهه نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: از جمله اقدامات اثر بخش در راستای افزایش این کشفیات را می‌توان برگزاری جلسات متعدد با فرمانداری، دستگاه قضا ، اداره برق و استفاده از ظرفیت گشت‌های رضویون و تلاش شبانه روزی عوامل انتظامی دانست که این اقدامات افزایش ۱۰۸درصدی در کشف سرقت‌های سیم برق، افزایش ۳۲درصدی در دستگیری سارقان و مالخران و افزایش ۴۵ درصدی در توقیف وسایل نقلیه دخیل در سرقت های سیم برق را به همراه داشته است .

انتهای خبر/

برچسب ها:
پلیس انتظامی رفسنجان رفسنجان سرقت سیم برق
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسینی

    بروید ببینید چرا اینقدر سرقت زیاد شده ... مردم را به فقر و فلاکت انداختید .

    علیرضا

    مردم را شدیداً فقیر کردید ...
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان