پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

تقویت تیم های پایه رفسنجان ضروری است / با ترقی مربیان میتوانیم بازیکنان خوب را پرورش دهیم

به گزارش خانه خشتی؛ آسیه پام با اشاره به ترکیب جوان و آینده دار تیم والیبال مس رفسنجان در فصل گذشته، عملکرد تیم را مثبت و درخشان دانست و گفت: در دومین سال متوالی حضور در لیگ برتر، با وجود مشکلات و تغییرات پیش آمده عملکرد قابل قبولی از خود به جا گذاشتیم و جایگاهمان را در لیگ برتر تثبیت کردیم.

وی با مقایسه عملکرد فصل گذشته، وضعیت تیم را در نیم فصل اول بهتر از نیم فصل دوم ارزیابی کرد و گفت: پیش بینی ما در ابتدای فصل صعود به پلی آف بود که با بروز مشکلات داخلی و کناره گیری بازیکنان اصلی، تیم با چالشی مهم مواجه شد اما خوشبختانه با تلاش مضاعف و مدیریت کادر فنی از افت تیم جلوگیری کردیم.

سرمربی تیم والیبال بانوان مس رفسنجان با بیان اینکه در فصل گذشته بازیکنان تیم ملی نوجوانان و جوانان در ترکیب والیبال مس حضور داشتند، از تأثیر بازیکنان بومی در موفقیت تیم ابراز خرسندی کرد و افزود: والیبال ورزشی بازیکن محور است و بازیکن باید بازی کند، تصمیم بگیرد و تاکتیک پیاده کند.

آسیه پام با اشاره به اینکه ۶۰ درصد بازیکنان تیم والیبال مس بومی هستند، ادامه داد: با وجود در اختیار داشتن بازیکنان سرشناس در تیم، در میانه فصل تعدادی از بازیکنان که ستون تیم بودند، از ما جدا شدند و به سایر تیم های لیگ برتر پیوستند؛ لذا بار سنگین تیم به دوش بازیکنان بومی افتاد و از نظر فنی تمرین کردیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی هم چنین از بهبود وضعیت تیم با روی کار آمدن مدیریت جدید در باشگاه سخن به میان آورد و آینده تیم والیبال بانوان مس در فصل آتی را منوط به تقویت و حمایت بیشتر دانست و گفت: خوشبختانه با روی کار آمدن آقای حسین پورمحمدی در کسوت مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان، وضعیت پرداخت های مالی و امکانات رفاهی بازیکنان اعم از شرایط خوابگاه، تغذیه و قراردادها بهبود یافت.

آسیه پام با اشاره به اینکه حمایت کامل مدیریت جدید باشگاه در فصل گذشته توانست ورق را برگرداند و اتفاقات خوبی را رقم بزند، افزود: در حالی که ما بدترین شرایط را تجربه می کردیم، حضور مدیرعامل جدید در جلسات تمرین و پشتیبانی وی از تیم والیبال مس رفسنجان، ضمن ایجاد دلگرمی توانست مسیر را هموارتر نماید.

وی ادامه داد: در شرایطی که ما تعدادی از اعضای تیم را از دست داده بودیم، فقط پشتیبانی مدیرعامل می توانست ما را از این مهلکه نجات دهد و به رقابت ها برگرداند؛ مس در لیگ برتر حرف برای گفتن دارد و قطعاً در فصل بعد با برنامه ریزی متفاوت، برای ارتقاء جایگاه تلاش می کنیم.

سرمربی تیم والیبال بانوان مس رفسنجان که تجربه بازی و مربیگری در تیم های لیگ برتر و دسته یک کشوری را در کارنامه دارد، تقویت تیم های پایه و توسعه دانش فنی مربیان حاضر در شهرستان را ضروری دانست و گفت: برای رسیدن به تراز ملی و بین المللی باید به دنبال گسترش و به روزرسانی اطلاعات بود تا از قافله عقب نمانیم.

وی که سابقه حضور در مسابقات آسیایی و رقابت های بین المللی ایتالیا را به عنوان کمک مربی دارد، آینده والیبال رفسنجان را امیدوارکننده دانست و افزود: در سطوح ملی و بین المللی تیم ها با والیبال نوین پیش می روند؛ لذا ضرورت دارد مربیان ما از نظر فنی و آموزش تقویت شوند.

سرمربی والیبال بانوان مس رفسنجان ازاعلام آمادگی برای اعتلای والیبال بانوان در شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: می طلبد که در شهرستان ها اتفاق جدیدی بیفتد و مربیان جدای از درآمدزایی تقویت شوند که اگر این تغییر و ترقی حاصل شود، می توانیم بازیکنان خوب را پرورش دهیم.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل