هیلان؛ هتل محل اقامت تیم مس در رفسنجان

  • شناسه خبر: 203000
هیلان؛ هتل محل اقامت تیم مس در رفسنجان

 هیلان هتلی مجلل در بین هتل های ایران و چند سالی است که باسرمایه گذاری خصوصی برای ایجاد اشتغال، احیا و رونق گردشگری در رفسنجان ایجاد شد؛ از طرفی یکی از طرفداران پر و پا قرص بهره وری از این مکان تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان است.

خانه » ورزشی » هیلان؛ هتل محل اقامت تیم مس در رفسنجان

به گزارش #خانه_خشتی ، هیلان در مرکز شهر رفسنجان قرار دارد و با بیش از ۳۰ اتاق و آپارتمان دارای ۱۰۰ تخت، علاوه ‌بر میزبانی از تیم فوتبال مس، پذیرای گردشگران داخلی و توریست های خارجی از کشورهای #چین، #ازبکستان، #سوریه، #روسیه و غیره هم هست.

به گفته مدیر هتل هیلان دو سوم فضای هتل در اختیار تیم مس رفسنجان است و باشگاه هر از گاهی در طول سال اقدام به پرداخت اندکی از بدهی خود می کند که قدرت پرداخت حقوق ۷۰ کارمند این هتل را از من سلب کرده است. و تمام درآمد غیر از باشگاه خرج هزینه های اقامت و مایحتاج باشگاه می شود.

جلالی عنوان کرد؛ باشگاه بدهی فصل قبل را طی سه فقره چک به هتل پرداخت کرد اما با رفتن آقای زیندینی از باشگاه مابقی بدهی ها وصول نشده است.

جلالی همچنین بدهی تیم مس را تا امروز حدود ۵ میلیارد تومان اعلام کرد.

جلالی گفت: آقای زیندینی مدیریت سابق این باشگاه؛ که در مصاحبه با رسانه ها گفته اید “اگر ما نبودیم هتل هیلانی هم نبود” اما وقتی تصمیم به راه اندازی این هتل گرفته شد اصلا لیگ دسته یک و دسته برتری برای مس رفسنجان وجود نداشت. و هتل هرگز به خاطر وجود باشگاه مس زده نشده است و برای رونق شهری و توریست در رفسنجان احداث شده است.

و همانطور که در دوران #کرونا هتل چندین ماه تعطیل بود و نه تیمی وجود داشت و نه توریست و درآمدی اما هتل هیلان تمام پرسنل خود را حفظ کرده و حقوق آنها را تمام و کمال پرداخت کرده و هتل را پابرجا نگه داشته است.

بهتر است آقا زیندینی مطالعات خود را در این زمینه بیشتر کنند و در مورد هتل فرافکنی نکنند.

وی ادامه داد: آقای حسین پورمحمدی که دو ماه است این باشگاه را تحویل گرفته با بدهی های فصول قبل مواجه شده؛ پورمحمدی مدیری جوان و دارای دانش است ولی بدهی های به بارآمده از فصل قبل وی را درگیر کرده پس بهتر است شرکت ملی صنایع مس ایران بودجه ای که به باشگاه های فوتبال می دهد با برنامه ریزی باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان هتل هیلان یادداشت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان