گزارش تصویری؛

حضور حماسی و پر شور مردم رفسنجان در یوم الله ۲۲ بهمن + تصاویر

  • شناسه خبر: 202728
حضور حماسی و پر شور مردم رفسنجان در یوم الله ۲۲ بهمن + تصاویر

مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور پر شور مردم و مسئولین برگزار شد.

خانه » رفسنجان » حضور حماسی و پر شور مردم رفسنجان در یوم الله ۲۲ بهمن + تصاویر

به گزارش خانه خشتی، مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور پر شور مردم و مسئولین برگزار شد.

در این مراسم که از ساعت ۱۰ صبح از میدان قدس آغاز و با طی مسافتی تا میدان قدس ادامه یافت، اقشار مختلف مردم اعم از پیر و جوان، کودک و نوجوان با در دست داشتن پلاکارد حاوی “ما همه سرباز توایم خامنه‌ای؛ گوش به فرمان توایم خامنه‌ای” و “مطیع امر رهبریم”، یک بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت و به دشمن گوشزد کردند که تا آخرین قطره خون پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

امام جمعه رفسنجان در جمع راهپیمایان یوم الله ۲۲بهمن با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد:  از ملت مسلمان ایران و مردم شهید پرور رفسنجان که از قبل از انقلاب و بعد از انقلاب جلوه های زیبا و انقلابی خود را در عرصه های مختلف به نمایش گذاشته اند و امروز هم با حضور گسترده خود در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب به صحنه آمدید، تشکر می کنیم.

حجت الاسلام عسکری  بیان کرد: در یک کلمه همه مردم با حضور خود در مراسم امروز وجهه انقلابی گری خود را نشان دادند.

عسکری گفت: حضور شما در این مراسم هم اعلام همرامی با اسلام، انقلاب و ارزش ها و دستاوردهای انقلابی، امامین انقلاب و شهداست و هم فریاد علیه همه مستکبران و اغتشاشگران و بدخواهان ملت ایران را نشان می دهد.

 

   

برچسب ها:
44 سال اقتدار راهپیمایی 22 بهمن رفسنجان یوم الله 22 بهمن
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان