امام جمعه رفسنجان مطرح کرد؛

حضور مردم، چشم فتنه را کور کرد/ ضرورت بصیرت افزایی در برابر فتنه ها

  • شناسه خبر: 201891
حضور مردم، چشم فتنه را کور کرد/ ضرورت بصیرت افزایی در برابر فتنه ها

امام جمعه رفسنجان با تاکید بر اینکه قرآن کتاب بصیرت است و معرفت افزایی جلوی فتنه ها را خواهد گرفت، گفت: دشمن شناسی، بصیرت افزایی و توجه نکردن به شایعات فضای باعث می شود در دام فتنه گران گرفتار نشویم.

خانه » آخرین اخبار » حضور مردم، چشم فتنه را کور کرد/ ضرورت بصیرت افزایی در برابر فتنه ها

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام عسکری در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص شکل گیری فتنه ۸۸ اظهار کرد: بعد از انتخابات سال ۸۸ یک عده فتنه ای را علیه نظام و رهبری تحت عنوان تغلب در انتخابات شکل دادند.
وی با اشاره به اینکه قبل از شکل گیری فتنه، رهبر انقلاب در سخنرانی شان در آغاز سال جدید در حرم امام رضا (ع) در خصوص فتنه ای با رمز تغلب هشدار داده بودند، افزود: فتنه گران ۸۸ با همین رمز مردم را به خیابان ها کشاندند و بی حرمتی هایی به اصل نظام و ولایت فقیه شد. بنر حضرت امام راحل در دانشگاه پاره کردند و پرچم جمهوری اسلامی را به آتش کشیدند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: رهبر انقلاب دستور دادند که به صورت قانونی در خصوص تغلب و تخلف در انتخابات بررسی های لازم صورت گیرد.

وی به نقش مهم رهبر انقلاب و حضور حماسی مردم در فتنه ۸۸ تاکید و عنوان کرد: اوج فتنه آنجا شکل گرفت که در روز عاشورا ناهنجاری و بی حرمتی به مقدسات شد صبر مردم لبریز گردید و کمتر از ۴۸ ساعت بعد از آن فتنه، مردم به خیابان ها ریختند و با حضورشان فتنه ۸۸ از بین رفت و چشم فتنه کور شد بدون اینکه فتنه گران یک حرف حساب داشته باشند.

وی بیان کرد: امسال هم دشمن فتنه دیگری در سر داشت که با مرگ مهسا امینی فتنه شان جلوتر از موعد شکل گرفت. اغتشاشگران با صحنه سازی و کشته سازی بر علیه نظام برخواستند و در این جریان بسیاری از نیروهای انتظامی و بسیجیان به شهادت رسیدند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: همراهی نکردن مردم در اغتشاشات و حضور حماسی و به موقع مردم  در صحنه های انقلاب بخصوص در مراسم تشییع شهدای گمنام باعث شکست نقشه دشمنان شد.

وی با اشاره به اینکه بصیرت این است که کجا باید باشیم و کجا نباید نباشم، گفت: مقام معظم رهبری دیده بان بصیر انقلاب است که قبل از اینکه فتنه ای شکل بگیرد هشدار می دهند. درایت و تیزبینی ایشان و فراخوان های ایشان در مواقع مختلف و مسائلی که فرمودند، مدیریت و فرماندهی که داشتند باعث شد مردم به میدان بیایند و فتنه ها خاموش شوند.

حجت االاسلام عسکری با تاکید بر اینکه قرآن کتاب بصیرت است و معرفت افزایی جلوی فتنه ها را خواهد گرفت، گفت: دشمن شناسی، بصیرت افزایی و توجه نکردن به شایعات فضای باعث می شود در دام فتنه گران گرفتار نشویم.
انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان رفسنجان فتنه 88
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • صابری

    خواهش میکنم کمتر حرف بزنید و بیشتر عمل کنید .
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان