انتقاد امام جمعه رفسنجان از افزایش افسار گسیخته تورم/ خدمات دولت ها در غبار تورم دیده نمی شود

  • شناسه خبر: 201864
انتقاد امام جمعه رفسنجان از افزایش افسار گسیخته تورم/ خدمات دولت ها در غبار تورم دیده نمی شود

امام جمعه رفسنجان با انتقاد از افزایش افسار گسیخته تورم در جامعه، گفت: بسیاری از خدمات، تلاش های نظام و دولت های گذشته و حال در غبار غلیظ تورم دیده نمی شود و خدمات به کام مردم شیرین نمی آید.

خانه » آخرین اخبار » انتقاد امام جمعه رفسنجان از افزایش افسار گسیخته تورم/ خدمات دولت ها در غبار تورم دیده نمی شود

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی و باتشکر از همراهی نکردن مردم با فتنه گران، آشوب گران و فریب خوردگان بی بصیرت، اظهار کرد: مردم با حضور خود در تشییع شهدای گمنام و تجلیل از آنها خوش درخشیدند این نشان میدهد که مردم بصیرت دارند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به فتنه ۸۸ ، افزود: برخی حاضر نشدند یک مورد از کسانی که آمدند و فتنه ۸۸ را شکل دادند محکوم نمایند.

وی بیان کرد: یکی از پرتکرار ترین و پرشمارترین توصیه شهدا ابتدا مسئله پشتیبانی از ولایت فقیه و دوم بحث حجاب است.

وی تصریح کرد: کسانی که حجاب خود را رعایت نمی کنند دشمن شهدا هستند، در وصیت نامه های شهدا به موضوع حجاب تاکید فراوان شده است.

حجت الاسلام عسکری گفت: بی بصیرت های فتنه ۸۸ توسط دشمنان خارجی اغفال می شوند و سکوت آنها به نفع دشمنان نظام تمام می شود.

وی با اشاره به سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: شهیدسلیمانی برای ملت اسلامی و ایرانیان افتخار شد، تجلیل از شهدا تجلیل از اسلام و قرآن و ایستادن در مقابل ستم و ستمگری است.

خطیب نماز جمعه رفسنجان عنوان کرد: دنیا از اسم شهید سلیمانی می ترسد و در فضای مجازی حتی اسم آن را حذف می کند. باید با مکتب این شهید بزرگوار آشنا شویم و طبق فرمایشان رهبر انقلاب، مکتب سردار سلیمانی مکتب صداقت و اخلاص است امید است با تاسی به این شهید، مکتب او را احیاء نماییم.

وی با اشاره به هفتم دیماه سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام راحل، گفت: در سال ۵۸ حضرت امام راحل نهضت سوادآموزی را شکل داد که این امر یکی از اقدامات موفق در جمهوری اسلامی ارزیابی می شود. در سال ۵۸، ۴۵ درصد از مردم در بازه سنی بین ۱۰ تا ۴۹ سال بیسواد بودند اما با تشکیل نهضت سوادآموزی میزان ۳ تا ۴ درصد این افراد بی سواد ماندند و آن هم  کسانی هستند که به دلایل مختلف آموزش ناپذیر هستند.

وی بیان کرد: از دست اندرکاران آموزش و پرورش تقاضا داریم افراد صالح و شایسته برای امر آموزش انتخاب نمایند.

حجت الاسلام عسکری با بیان اینکه از مجلس شورای اسلامی درخواست داریم نسبت به تورم افسار گسیخته توجه جدی داشته باشند، گفت: همه مراجع تقلید به ریاست مجلس شورای اسلامی نسبت به موضوع تورم تذکر دادند.

وی افزود: بسیاری از خدمات و تلاش های نظام و دولت های گذشته و حال در غبار غلیظ تورم دیده نمی شود و خدمات دولت به کام مردم شیرین نمی آید.

عسکری تاکید کرد: مسئولین محترم در ادوار مختلف ثابت کردند که اگر روی یک قضیه ای متمرکز شوند می توانند آن را کنترل و حل نمایند.

امام جمعه رفسنجان یادآور شد: اضافه کردن حقوق ها، یک مسکن مضر است و درد را درمان نمی کند. و با افزایش حقوق، قدرت خرید مردم بیشتر نخواهد شد.

وی از استانداری، شهرداری و شورای شهر بابت ساماندهی اتباع بیگانه با فراهم کردن مقدمات احداث مهمانشهر جدید در رفسنجان تشکر و قدردانی کرد و گفت: ساماندهی اتباع بیگانه در رفسنجان یک امر ضروری است. اتباع باید مجوز فعالیت در سطح شهر داشته باشند و افرادغیرمجاز تبعه خارجی باید ساماندهی شوند.

انتهای پیام/

 

 

 

برچسب ها:
امام جمعه حجت الاسلام عسکری خطبه های نماز جمعه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان