امام جمعه رفسنجان:

ضرورت توجه ویژه مسئولین به ساماندهی اتباع غیرمجاز/ امنیت، مطالبه مهم مردم است

  • شناسه خبر: 201757
ضرورت توجه ویژه مسئولین به ساماندهی اتباع غیرمجاز/ امنیت، مطالبه مهم مردم است

خطیب نماز جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه تریبون نماز جمعه تریبون بیان مشکلات مردم و ساماندهی اتباع بیگانه هم مطالبه به حق مردم شهرستان است، ضرروت توجه ویژه مسئولین به این موضوع را خواستار شد.

خانه » آخرین اخبار » ضرورت توجه ویژه مسئولین به ساماندهی اتباع غیرمجاز/ امنیت، مطالبه مهم مردم است

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های این هفته ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) در ارزش ها و خصوصیات معنوی چنان عظمت دارند که حضرت امام راحل در کتابشان می فرمایند “تمام خواسته ها و ویژگی های انبیاء در حضرت زهرا (س) جلوه کرده است”.

وی افزود: حضرت زهرا (س) در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی خصوصا در میادین جنگ در سن کم حضور داشتند و این نشان از ارزش های والای معنویت آن حضرت دارد.

خطیب نماز جمعه رفسنجان با تبریک چهارم دی ماه میلاد عیسی بن مریم (ع)، گفت: مسیحی های عالم خودشان را با آموزه های این پیامبر بزرگ الهی بسنجند تا بدانند که در رفتار و اعمالشان تا چه حد صداقت دارند. تمامی ظلم ها، تعدی ها،آدم کشی و فسادها به خاطر فاصله گرفتن از انبیاست. هر جا امتی با پیامبر خودش و کتاب آسمانی هماهنگ باشد در آن جامعه فساد، ظلم، قتل و غارت نیست.

وی ادامه داد: هر کجا ظلمی روی می دهد تقصیر اسلام نیست، تقصیر خود مسلمان است که با قانون اسلامی عمل نمی کند. دین اسلام دین خداست و نزد خدا یکی است اما روش ها نسبت به یکدیگر فرق دارد.

حجت الاسلام عسکری بیان کرد: هر کسی که در برابر قانون اللهی تسلیم باشد، مسلمان است امیدواریم جوامع بشری اسلامی خود را با دین خدا مطابقت نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به صرفه جویی مصرف گاز در فصل زمستان تاکید کرد و گفت: مردم با صرفه جویی و بهینه مصرف کردن به رونق و سرپا بودن صنعت، اقتصاد و کارخانجات کمک نمایند.

عسکری با اشاره به حمایت از ورزش و ورزشکاران، گفت: هرگز بی بندباری، هرزگی و فساد را در این موضوع نمی پسندیم و تحمل نمی کنیم. ابتدا اول ورزشکاران خودمراقبتی نمایند و در مرحله دوم مسئولین ورزشی در نهایت مسئولین امور قضایی ناهنجاری ها را رصد و بررسی کنند نگذارند در این مجموعه که باید سالم بماند و در خدمت جامعه باشد، ناهنجاری فرهنگی بروز نماید.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به افزایش سرقت کابل های برق در سطح شهر، گفت: از مسئولین انتظامی درخواست می شود که در این قضیه تلاش بیشتری داشته باشند و اگر نیرو و امکانات ندارند از بسیج و مسئولین کمک بگیرند و شورای تامین در این قضیه اقدام کنند و نگذارند اموال مردم در معرض سرقت قرار گیرد.

عسکری با تاکید بر اینکه مطالبه امنیت مطالبه بحق مردم است، عنوان کرد: تامین امنیت پایدار در گرو مولفه های امنیت است و همه دستگاه ها باید پای کار باشند.

وی ابراز کرد: نقل و انتقال اتباع غیرمجاز به صورت خلاف در جاده ها دیده می شود، مردم نیز در این قضیه مسئول و مقصرند، خود مردم هم باید از به کار گیری و اسکان دادن اتباع غیرمجاز خودداری نمایند چراکه ممکن است خلاف و فسادی توسط آنها صورت گیرد.

خطیب نماز جمعه با اشاره به اینکه تریبون نماز جمعه تریبون بیان مشکلات مردم است، و ساماندهی اتباع بیگانه هم مطالبه مردم رفسنجان است، گفت: مسئولین باید مشکل مردم را در خصوص ساماندهی اتباع بیگانه در مجلس بیان نمایند.

انتهای پیام /

برچسب ها:
حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان خطبه های نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان