یک شهید گمنام میهمان مردم رفسنجان خواهد بود + برنامه های تشییع و تدفین

  • شناسه خبر: 201755
یک شهید گمنام میهمان مردم رفسنجان خواهد بود + برنامه های تشییع و تدفین

جلسه هماهنگی وبرنامه ریزی مراسم تشییع وتدفین شهید گمنام و بزرگداشت سومین سالگرد سردارشهیدحاج قاسم سلیمانی با حضور فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ، روابط عمومی مجتمع مس، نایب رئیس شورای شهر ، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، رئیس بنیاد شهید و جمعی از مسئولین شهرستان در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

خانه » اسلاید شو » یک شهید گمنام میهمان مردم رفسنجان خواهد بود + برنامه های تشییع و تدفین

به گزارش خانه خشتی؛ سرهنگ محمد پساوند فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در خصوص برنامه های استقبال از شهید گمنام گفت : در ابتدا بعد از تحویل شهید بزرگوار از فرودگاه‌ کرمان جمعه شب پیکر مطهر شهید در محل اداره بنیاد شهید مورد استقبال خانواده های شهدا قرار خواهد گرفت و در روز شنبه ۳ دی ماه این شهید میهمان مردم شهر سرچشمه و مجتمع مس می باشد و در عصر همان روز در حومه شرقی بخش مرکزی مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.

سرهنگ محمد پساوند افزود : در روز دوم یک شنبه ۴ دی ماه ساعت ۳۰ :۷ الی ۸:۳۰ صبح میهمان دختران دانش آموز شهرستان در برنامه دخترانه در محل حسینیه ثارالله رفسنجان می باشد و پس از آن ساعت ۹ الی ۱۳ این شهید بزرگوار در بخش کشکوئیه و عصر همان روز از ساعت ۱۴ الی ۱۸ مهمان حومه غربی بخش مرکزی می‌باشد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج افزود : شهید گمنام یک شنبه شب در دانشگاه های علوم پزشکی و ولی عصر عج رفسنجان مورد استقبال دانشجویان قرار می گیرد.

پساوند در خصوص ادامه برنامه ها بیان کرد : در روز دوشنبه ۵ دی ماه که سومین روز از حضور شهید گمنام در رفسنجان هست با همکاری آموزش و پرورش از ساعت ۷:۳۰ الی ۸:۳۰ صبح میهمان دانش آموزان پسر در برنامه پسرانه در محل حسینیه ثارالله رفسنجان می باشد و بعد از آن از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ در بخش فردوس و از ساعت ۱۴ الی ۱۸ در بخش نوق مورد استقبال مردم شهید پرور این مناطق قرار می گیرد.

پساوند افزود: در همان روز از ساعت ۱۹ الی ۲۲ در یادواره شهدای بیاض و پس از آن مهمان امام زاده صالح انار می باشد و مراسم وداع با شهید از ساعت ۲۳ تا نماز صبح در حسینیه ثارالله رفسنجان برگزار خواهد شد.

این مقام نظامی در خصوص تشییع وتدفین پیکر مطهر شهید گمنام تازه تفحص شده گفت : در روز سه شنبه ۶ دی ماه ساعت ۹ صبح تجمع مردم شهید پرور شهرستان در میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی(شهدا) و پس از آن مراسم تشییع از همان مکان تا محل دفن که روستای ناصریه می باشد حرکت میکنیم.

و در پایان در خصوص برگزاری مراسم یادواره شهدای شهرستان و سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی نکاتی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

خبر از: فاطمه محمدی

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان