برگزیدگان سامانه «نظام جامع پیشنهادات» شهرداری رفسنجان تجلیل شدند

  • شناسه خبر: 201737
برگزیدگان سامانه «نظام جامع پیشنهادات» شهرداری رفسنجان تجلیل شدند

در مراسمی با حضور مسئولین رفسنجان از برگزیدگان سامانه نظام جامع پیشنهادات شهرداری تقدیر شد.

خانه » آخرین اخبار » برگزیدگان سامانه «نظام جامع پیشنهادات» شهرداری رفسنجان تجلیل شدند

به گزارش خانه خشتی، مراسم تقدیر از برگزیدگان سامانه نظام جامع پیشنهادات شهرداری رفسنجان با حضور فرماندار، رئیس و اعضای شورای شهر، مهندس کهنوجی شهردار، معاونین و مدیران شهرداری و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان امشب در محل هتل جهانگردی برگزار شد.

در این مراسم از بین ۷۲۱ ایده دریافتی به دبیرخانه سامانه نظام پیشنهادات شهرداری از صاحبان ۳۱ ایده حائز رتبه برتر تقدیر به‌عمل آمد.

سید‌عباس حسینی در این مراسم گفت: در یک‌سال گذشته ۷۲۱ ایده در سامانه «نظام جامع پیشنهادات» شهرداری رفسنجان به‌ثبت رسید که بطور ماهانه ۶۰ ایده بوده است. از این تعداد ۵۰۵ ایده در کمیته پیشنهادات مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت ۳۱ ایده مصوب شد.

دبیر کمیته پیشنهادات شهرداری رفسنجان در خصوص روند بررسی ایده‌ها بیان کرد: سامانه «نظام جامع پیشنهادات» شهرداری رفسنجان آئین نامه‌ای دارد که در سایت سامانه بارگذاری شده و قابل مشاهده است و کمیته پبشنهادات شامل مدیران شهرداری و کارشناسان حوزه‌های مختلف است که هر ماه تشکیل جلسه داده و بر اساس نظام امتیازات، هر ایده مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با اشاره به معیارهای ارزیابی، عنوان کرد: ابتکار، نوآوری و خلاقیت، بیان درست راهکار ارائه شده، میزان اهمیت، تاثیرگذاری و اولویت، ارزش منافع پبشنهاد، افزایش رضایت شهروندان، کاهش هزینه‌های شهرداری و افزایش درآمد، افزایش بهره‌وری، ایجاد تغییرات ساختاری، اجرایی و مدیریتی در سطوح مختلف، اساس امتیازدهی و ارزش‌گذاری ایده‌ها بوده است.

وی با بیان این‌مطلب که پس از ارائه ایده، نظام پاداش وجود دارد که طبق امتیازات افراد به آنها پاداش داده می‌شود، خاطرنشان کرد: سامانه «نظام جامع پیشنهادات» شهرداری رفسنجان سه تمایز با سایر شهرهای کشور دارد که شامل امتیاز طلایی است که امتیاز خوبی برای مدیران فناور، شرکت‌های دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاران است که در راستای تحقق درآمد پایدار شهری می‌توانند طرح‌ها و پیشنهادات خود را ارائه کنند که پس از تصویب شورای معاونین و شورای شهر، خود مجری اجرای طرح خواهند شد.

حسینی امتیازات ویژه کارمندان را یکی دیگری از تمایزها برشمرد و افزود: کسانی که ۱۰ پیشنهاد مصوب در طول سال داشته باشند به عنوان مشاور افتخاری شهرداری حکم دریافت خواهند کرد.

مشاور ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رفسنجان همچنین از احصاء نیاز شهرداری به گروههای مشورتی تخصصی سخن گفت و اظهار کرد: از ماه‌های کذشته روند تشکیل این گروه‌ها را آغاز کردیم که در برخی حوزه‌ها تشکیل شده‌اند و در برخی حوزه‌ها در شُرف تشکیل هستند.

خبر از منیژه نوروزی

 

برچسب ها:
«نظام جامع پیشنهادات» شهرداری رفسنجان آیین تجلیل کمیته پیشنهادات شهرداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان