۵۱ مدال المپیاد ستارگان رزمی به مردان ووشوکار رفسنجان تعلق گرفت

  • شناسه خبر: 201508
۵۱ مدال المپیاد ستارگان رزمی به مردان ووشوکار رفسنجان تعلق گرفت

مسئول هیئت ووشوی رفسنجان گفت: در نخستین المپیاد ستارگان رزمی رشته ووشو بیش از ۲۰۰ نفر شرکت داشتند که ۵۱ ووشوکار مرد در این رقابت ها حایز مدال های طلا، نقره و برنز شدند.

خانه » اسلاید شو » ۵۱ مدال المپیاد ستارگان رزمی به مردان ووشوکار رفسنجان تعلق گرفت

به گزارش خانه خشتی؛ به نقل از روابط عمومی باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان محمد مسلمی در آئین اختتامیه رشته رزمی ووشو در محل سالن کانون اظهار کرد: برای اولین بار مسابقاتی با کیفیت و سطح بالا در غالب المپیاد ستارگان رزمی به همت باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان برگزار شد.

وی افزود: همچنین برای اولین بار در استان های کرمان و سیستان و بلوچستان “سکوی استاندارد” ویژه انجام رقابت های ووشو توسط شهرداری رفسنجان تهیه و مسابقات بر روی آن برگزار شد.

مسلمی ادامه داد: در بخش آقایان ۲۰۰ نفر شرکت کننده حضور داشتند که با انجام ۱۳۰ بازی در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در ۱۷ وزن از ۲۲ کیلوگرم تا +۷۰ کیلوگرم این رقابت ها به پایان رسید.

وی اظهار کرد: نفرات اول تا سوم این رقابت ها علاوه بر کسب مدال، هدیه نقدی و حکم قهرمانی هم دریافت کردند و به مربیان برتر نیز کاپ قهرمانی اهدا شد که این حمایت های مادی و معنوی توسط باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان جای تقدیر دارد.

مسلمی بیان کرد: با توجه به اینکه مسابقات در فصل سرما و آنفلوآنزا برگزار شد اما از استقبال پرشور برخوردار بود و مدال آوران طلا در قالب یک تیم تشکیل خواهد شد و با حضور در تمرینات مشترک می توانند قدرت رزمی و ورزشی خود را افزایش دهند ضمن اینکه به مسابقات استانی و کشوری هم اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه از داوران برتر این مسابقات هم تقدیر به عمل آمد گفت: هدف اصلی این المپیاد کشف استعدادهای رزمی و پرورش آن ها و سوق دادن به سمت مسابقات استانی، ملی و بین المللی است و حمایت های آموزشی، مادی و معنوی نیز توسط باشگاه ورزشی شهرداری ارائه می شود که با این حمایت ها امیدواریم که تا ۲ سال آینده بتوانیم سهمیه اعزام بازیکنان به سطح کشوری و جهانی را بدست آوریم.

وی با بیان اینکه ووشو ، هنر جنگیدن یا همان کنگ فوی چینی و ورزشی مهیج است که در سطح جهان اشاعه پیدا کرده گفت: خوشبختانه در رفسنجان هستند ووشوکارانی که در سطح ملی مدال و حکم قهرمانی کشوری را به دست آوردند از جمله سعید مسلمی که طی سال های ۹۱ تا ۹۵ به اردوی تیم ملی دعوت شده بود و قهرمان کشور شده است همچنین حسام امجدی نیز ووشکار دیگر رفسنجانی است که در سال ۹۷ توانست برای رفسنجان افتخار بیافریند و قهرمان کشوری شود.

 

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان