استاندار کرمان در جلسه شورای اداری مطرح کرد؛ 

ضرورت حمایت همه جانبه مسئولین از سرمایه گذاران/ کار مردم نباید معطل بماند

  • شناسه خبر: 201483
ضرورت حمایت همه جانبه مسئولین از سرمایه گذاران/ کار مردم نباید معطل بماند

استاندار کرمان با بیان اینکه زندگی مردم به کشاورزی وابسته است بر حمایت دستگاه‌ها و تسهیل زمینه سرمایه‌گذاری تاکید کرد. 

خانه » اسلاید شو » ضرورت حمایت همه جانبه مسئولین از سرمایه گذاران/ کار مردم نباید معطل بماند

به گزارش خانه خشتی، محمد مهدی فداکار در جلسه شورای اداری در جمع مسئولین رفسنجان، اظهار کرد: مردم رفسنجان مردمانی خیرساز هستند و از دیرباز این شهرستان به عنوان شهرستانی برخوردار تلقی شده و در این زمینه مسئولین کوتاهی کرده اند.

استاندار کرمان با بیان اینکه زندگی مردم به کشاورزی وابسته است بر حمایت دستگاه‌ها و تسهیل زمینه سرمایه‌گذاری تاکید کرد.

وی افزود: به دنبال این هستیم جلسه‌ای با بخش غیر دولتی و خصوصی در شهرستان رفسنجان برگزار شود.

فداکار تصریح کرد: در همه حوزه ها صنعت مس میتواند کمک کند، مس ظرفیت بی نظیری دارد که متاسفانه در حق مردم کوتاهی کرده است.

فداکار با با بیان اینکه در بحث استحکام مدارس و مباحث آموزشی مشکلاتی داریم، خاطرنشان کرد: اگر مشکلاتی در جامعه وجود دارد، به دلیل کم کاری ما مسئولین است و مردم هیچ تقصیری ندارند.

استاندار کرمان با بیان اینکه قانون و مسائل مربوط به باشگاه مس مستقیم مرتبط با ما نیست، اما بررسی‌هایی خواهیم کرد، افزود: کوتاهی‌هایی شرکت مس در رفسنجان داشته و کارهایی انجام نشده است‌. از طرف دیگر در کنار کارخانه فولاد صنایع زیادی می‌تواند شکل بگیرد اما در کرمان هیچ کدام از آنها نیست.

وی با اشاره به وقوع سیل در رفسنجان گفت: در این زمینه تسهیلات بانکی، کمک‌هایی توسط شرکت مس و امهال وام‌ها درحال انجام است.

فداکار با انتقاد از عملکرد ضعیف مسئولین در حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان کرمان، تصریح کرد: کم کاری در جهت تسهیل مشکلات سرمایه‌گذاران خیانت محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: کار مردم نباید معطل کرد، تلاش برخی مسئولین برای سرمایه گذاران در راستای فراری دادن سرمایه، منطقی نیست. گاهی با یک پیگیری سرمایه گذاری صورت می گیرد همه مدیران در همه حوزها می توانند برای سرمایه گذاری کمک کند، نباید گیرهای الکی داد.

فداکار گفت: ظرفیت سرمایه گذاری در رفسنجان زیاد است مسئولین نباید بین خود و سرمایه گذار دیوار بکشید.

استاندار کرمان با اشاره به مشکلات در برگزاری کلاس های آنلاین و تعطیلی مسئله آموزش و پرورش دانش‌آموزان در دوران کرونا عنوان کرد: حالا باید کمک کرد، برنامه‌هایی تعریف و منابع مالی آن تامین شده است. با اجرایی شدن این برنامه ها جبران مشکلات دانش آموزان می شود.

وی با بیان اینکه هر مسئولی اگر انگیزه کار ندارد، مسئولیت نپذیرد، خاطرنشان کرد: مردم ما در شرایط سخت اقتصادی با دشمن همراهی نکردند‌ لذا باید مردم را همراهی و کمک کرد. کار مردم نباید معطل بماند.

منیژه نوروزی

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان