رسالت بسیج هنرمندان در مقابل دشمن، تولیدات فاخر باشد

  • شناسه خبر: 201462
رسالت بسیج هنرمندان در مقابل دشمن، تولیدات فاخر باشد

سرهنگ مرادی زاده گفت: بسیج مأموریت خاص در همه عرصه ها دارد و فعالیت های بسیج در همه عرصه ها باید از دریچه ای در قالب هنر دیده شود.

خانه » رفسنجان » رسالت بسیج هنرمندان در مقابل دشمن، تولیدات فاخر باشد

سرهنگ احمد مرادی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان در آئین سیزدهمین جشنواره استانی سودای عشق ( تئاتر بسیج) اظهار کرد: رشادت های بسیجیان در عرصه های مختلف از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون قابل ستایش است.

وی افزود: خیلی ها هنوز فکر می کنند بسیج با تشکیل جنگ تحمیلی آغاز به کار کرد در حالی که ده ماه بعد از پیروزی انقلاب بسیج به فرمان امام تشکیل شد و در هشت سال دوران دفاع مقدس نیزرشادت های بسیج نمایان بود و پس از آن تازه فعالیت و ماموریت بسیج آغاز شد و در همه عرصه های فرهنگی، هنری، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی حضور چشمگیر دارد.

سرهنگ مرادی زاده بیان کرد: امروز بالغ بر ۲۰ قشر را در بسیج داریم که شامل بسیج دانش آموزی، دانشجویی، مهندسین، بسیج هنرمندان، بسیج مداحان، جامعه پزشکی و اصناف و… است.

وی گفت: بسیج مأموریت خاص در همه عرصه ها دارد و فعالیت های بسیج در همه عرصه ها باید از دریچه ای در قالب هنر دیده شود.

سرهنگ مرادی زاده عنوان کرد: امروز در شکل گیری تمدن اسلامی و زمینه سازی ظهور امام زمان باید در زیبایی های عاشورا الگوگیری کنیم.

وی افزود: ۴۴ سال برای یک انقلاب و یک نهضت عمری نیست اما اتفاقات زیادی رقم خورده و در عرصه های علمی، پزشکی، کشاورزی، نظامی، هسته ای و نانو حرف برای گفتن در دنیا داریم؛ اگر دفاع مقدس ما در سینما به خوبی نشان داده نشده بود امروز شاید در صحنه اغتشاشات می ماندیم پس این وظیفه خطیر هنرمندان است که از نظام مقدس جمهوری اسلامی که خون های زیادی پای آن ریخته شده دفاع کنند و در قالب جهاد تبیین تولیدات فاخر داشته باشند و به آگاهی مردم برسانند.

سرهنگ مرادی زاده یاد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و بیان کرد: به گفته شهید سلیمانی؛ دشمن ما دوران جنگ تحمیلی قویترین بود و آمریکا، اروپا و صهیونیسم گشته بودند قدرتمندترین رژیم را در منطقه پیدا کرده بودند و با پشتیبانی های تسلیحاتی و نظامی به جنگ با ایران آمدند و دشمن ما این قدر قوی است.

وی گفت: بسیج هنرمندان باید در جنگ با این چنین دشمن قوی، از همه تلاش خود استفاده کنند تا با انجام رسالت خوب دشمن مأیوس شود که بخواهد به ایران تجاوز کند.

 

سرپرست فرمانداری رفسنجان هم در این رویداد اظهار کرد: بسیج فعالیت های زیادی در همه فعالیت ها دارد از جمله رویداد تولید محتوای دیجیتال استان کرمان در محل سرچشمه که اخیرا برگزار شد و نتایج بسیار موفقی از استان راهی فینال این رقابت ها شد.

وی افزود: از آنجایی که در زمینه های فرهنگی غفلت و عرصه به دشمن واگذار شده اما بسیج نقش به سزایی در اجرای برنامه های فرهنگی ایفا می کند در سیل عظیم اخیر پای کار بودند همینطور در اغتاشات اخیر در عرصه بودند تا امنیت را که بالاترین رکن جامعه است برقرار کردند.

حسین رضایی عنوان کرد: تأکیدات مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر ( که هیچ رهبری در خاورمیانه تحلیل های دقیق از منطقه غرب، آمریکا و شرایط روز خاورمیانه ندارد) مسائل مربوط به نزدیک شدن دشمن به ایران از طریق سه کشور همسایه ایران شامل عراق، لبنان و سوریه را به سادگی و هوشمندانه بیان کردند که قصد نزدیک شدن به ایران را دارند.

وی خاطرنشان کرد: فرمایشات معظم له می تواند راهگشا باشد و افق دید همگان را روشن کند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان