پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

عده‌ای با شایعه پراکنی قصد دارند وجهه انقلابی و مذهبی شهرستان رفسنجان را زیر سئوال برند

گفت: عده‌ای با شایعه پراکنی قصد دارند وجهه انقلابی و مذهبی شهرستان رفسنجان را زیر سئوال برند.

امام جمعه رفسنجان گفت: عده‌ای با شایعه پراکنی قصد دارند وجهه انقلابی و مذهبی شهرستان رفسنجان را زیر سئوال برند.

به گزارش خانه خشتی  حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان گفت: طی دو روز اخیر برخی جوانان ما به واسطه مصرف نوشیدنی نیرو‌زا دچار مسمومیت شده و تعداد چهار نفر جان خود را از دست داده‌اند، نظیر اینگونه اتفاقات در برخی شهر‌ها تلفات تا ۲۰ نفر هم داشته، اما کسی دَم بر نیاورده است.

رمضانی‌پور عنوان کرد: اما این شهری که هزاران شهید، جانباز‌، ایثار‌گر و آزاده دارد، نباید با شایعه‌های برخی خبرگزاری‌ها و سایت‌ها که بدون پرس و جو و کسب دقیق اخبار آن را پراکنده‌اند، تخریب شود.

وی گفت: وجود دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستانی با تجهیزات بالا نشان داد که داشتن امکانات به زندگی شهروندان چقدر کمک می‌کند و از شهرهای همجوار به واسطه کمک برای درمان این افراد تشکر می‌کنیم.

رمضانی‌پور عنوان کرد‌: تا ساعت ۱۰ امروز صبح تعداد ۲۹۸ نفر بر اثر مسمومیت مصرف نوشیدنی نیروزا به بیمارستان علی‌بن ابیطالب (ع) رفسنجان مراجعه کردند که چهار نفر کشته شده، سه نفر هم در بخش آی‌سی‌یو هستند و ما بقی نیز‌ مداوا شده‌اند.

امام جمعه رفسنجان وجود آنتن‌های ماهواره را خطر‌ناک دانسته و موجب به دام انداختن جوانان خواند و بیان داشت: امروز گیرنده‌های ماهواره آبروی خانواده‌ها را به خطر انداخته است که نباید خانواده‌ها این ابراز تسخیر افکار جوانان و نوجوانان را در منزل خود داشته باشند.

 

خروج از نسخه موبایل