امام جمعه رفسنجان:

منابع مس سرچشمه به بانک های رفسنجان بازگشت/ خط قرمز مردم برای مجموعه مس، افزایش تولید در کنار آرامش کارگران آن است

  • شناسه خبر: 201321
منابع مس سرچشمه به بانک های رفسنجان بازگشت/ خط قرمز مردم برای مجموعه مس، افزایش تولید در کنار آرامش کارگران آن است

امام جمعه رفسنجان گفت: با تذکرات داده شده منابع مس اکثرا به بانک ها برگشته و جابجایی منابع هم به نفع مردم بوده است و از سپرده به حساب جاری منتقل شدند.

خانه » اجتماعی » منابع مس سرچشمه به بانک های رفسنجان بازگشت/ خط قرمز مردم برای مجموعه مس، افزایش تولید در کنار آرامش کارگران آن است

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی و با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: در عظمت بسیج همین بس است که امام خمینی ره فرمودند افتخارم این است که خود بسیجی هستم و از خداوند می خواهم با بسیجیان مرا محشور کند.
وی افزود: در تفسیر این جمله از ایشان که “بسیج لشکر مخلص خداست” ، کیفیت، کمیت و هویت بسیج تعریف شده است، در کشوری که تفکر بسیجی جاری باشد، دست استکبار برای ابد از آن کشور قطع خواهد شد،
مسئولان کشور باید در خدمت این قشر باشند و نگذارند در پیچ و خم مشکلات زندگی بمانند.
عسکری گفت: در آبرسانی، سیل و دیگر عرصه ها شاهد حضور بسیجیان بوده ایم، این مجموعه شبانه روز در کنار مردم و برای خدمت به آنان شکل گرفتند و سزاوار بهترین خدمات هستند.
خطیب جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: یقینا این لشکر مخلص خدا چشم فتنه را کور خواهد و با همیت بسیجیان و بیداری مردم و اتحاد نیروهای مسلح این فتنه ها قطع خواهد شد.
وی تصریح کرد: افرادی از ملت بریدند و به دشمنان مردم پناه بردند، از سرمایه کشور ثروت انداختند و امروز به کشورشان پشت کردند، به فرمایش امام علی اینها اهل دنیا هستند، هرجا که ببینند منافعشان بیشتر است به آنجا می روند.
عسکری افزود: اینها به خاطر بی عدالتی فرار نکردند بلکه به خاطر پول است و دنبال رفاه و آسایش خود هستند و نگران اینها نباشیم.

امام جمعه رفسنجان در ادامه به اتفاقات در مجموعه مس و انتصابات اخیر اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب دوبار دستور دادند که نمایندگان در عزل و نصب ها نکنند و ما نیز از دخالت در عزل و نصب ها منع شده ایم، اگر از ما نظر و مشورتی بخواهند ارائه می دهیم.
وی ادامه داد: در مجموعه مس نگرانی در مساله خروج پول مس از بانک های شهرستان و استان وجود داشت که امروز استاندار محترم تماس گرفتند و توضیح دادند.
وی بیان کرد: با تذکرات داده شده منابع مس اکثرا به بانک ها برگشته و جابجایی منابع هم به نفع مردم بوده است و از سپرده به حساب جاری منتقل شدند.
عسکری گفت: دو بانک باقی مانده است و قرار شد تا روز یکشنبه گزارش دقیقی به استاندار ارائه شود.
امام جمعه رفسنجان مدیریت کارآمد متخصص و متعهد، حفظ و افزایش تولید، توسعه در بهره برداری و ایجاد اشتغال بیشتر و امنیت و آرامش در مناطق کارگری و معادن را از دغدغه های خود و مردم از مجموعه مس عنوان کرد و گفت: ارائه خدمات بهتر و بیشتر به کارکنان این صنعت سخت و افرادی که در حوزه بهره برداری قرار دارند مهم اس، این منابع متعلق به مردم است، هرچند از مالیات مس همه مردم کشور استفاده می کنند.
وی خاطرنشان کرد: در عزل و نصب ها دخالت نمی کنیم اما اینها مطالبات ماست و انتظار توجه به آنان را داریم.

خبر از مریم مرادی

انتهای پیام/

برچسب ها:
مس نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان