مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان کرمان مطرح کرد؛

اجرای طرح ملی نهضت مسکن در رفسنجان به ۵۰۰ هکتار زمین نیاز دارد

  • شناسه خبر: 201258
اجرای طرح ملی نهضت مسکن در رفسنجان به ۵۰۰ هکتار زمین نیاز دارد

مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان کرمان گفت: تا کنون بیش از ۱۳ هزار نفر برای ساخت مسکن ملی در شهرستان رفسنجان تقاضا دادند که از این تعداد بیش از ۵ هزار نفر واجد شرایط ساخت این مسکن هستند البته برای اجرای این طرح ملی نیاز به ۵۰۰ هکتار زمین در این شهر است تا بتوان افراد فاقد مسکن را خانه دار کرد.

خانه » آخرین اخبار » اجرای طرح ملی نهضت مسکن در رفسنجان به ۵۰۰ هکتار زمین نیاز دارد

به گزارش خانه خشتی؛ رضا حافظی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بحث نهضت مسکن ملی در شهرستان انار بدون کوچکترین مشکلی در حال اجرا است در این خصوص ۲ قطعه زمین تأمین شده که یکی از این زمین ها به مساحت ۲۷۰ هکتار است.

وی افزود: در این قطعه ها تعدادی از افراد در حال احداث مسکن هستند .

حافظی همچنین در خصوص تأمین زمین در شهر رفسنجان جهت اجرای طرح ملی نهضت مسکن هم گفت: با اجرای طرح جامع شهری زمین های روستاهای اطراف شهر به این طرح الحاق می شوند و از مزایای شهروندی بهره مند می شوند.

وی افزود: این طرح جامع شهری در حال اجرا است و امیدواریم تا پایان سال تأمین زمین برای اجرای طرح ملی نهضت مسکن سازی که نیاز به ۵۰۰ هکتار است به نتیجه نهایی برسد.

حافظی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۱۳ هزار نفر متقاضی ساخت مسکن ملی هستند که از این تعداد ۵ هزار و ۴۰۰ متقاضی دارای شرایط هستند و البته از این تعداد هم ۹۰۰ نفر مدارک لازم را در سایت مسکن ملی بارگذاری کردند.

وی خاطرنشان کرد: در رفسنجان قصد داریم زمین باکیفیت و مطلوب را برای اجرای طرح ملی نهضت مسکن تأمین کنیم که با اجرای طرح جامع شهری این زمین تأمین خواهد شد و برای هر دو نفر یک قطعه زمین در اختیار قرار می گیرد.

خبر از: مریم رضایی

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان