دبیر رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کشور عنوان کرد؛

حضور ۷۹۱ تیم در ماراتن تولید محتوا دیجیتال بسیج در سراسر کشور/ امروز، زبان ارتباط با مخاطب تولید محتوا در حوزه دیجیتال است

  • شناسه خبر: 201159
حضور ۷۹۱ تیم در ماراتن تولید محتوا دیجیتال بسیج در سراسر کشور/ امروز، زبان ارتباط با مخاطب تولید محتوا در حوزه دیجیتال است

مهدی جعفری گفت: هم اکنون ۷۹۱ تیم، با حضور نزدیک به چهار هزار نفر در سراسر کشور رقابتشان با هم در سراسر کشور از ساعت ۹:۰۰ صبح آغاز می شود که این رقابت ماراتن گونه در سه حوزه انیمیشن، اپلیکیشن موبایلی و بازی های موبایلی برگزار می شود.

خانه » اسلاید شو » حضور ۷۹۱ تیم در ماراتن تولید محتوا دیجیتال بسیج در سراسر کشور/ امروز، زبان ارتباط با مخاطب تولید محتوا در حوزه دیجیتال است

به گزارش خانه خشتی؛ مهدی جعفری صبح امروز در آئین افتتاحیه چهارمین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان گفت: خوشحالم از اینکه تلاشی که از چهار سال گذشته برای نهضت تولید محتوای دیجینتال بومی راه اندازی کرده ایم؛ امروز در سراسر کشور بسیار جدی تر، پر رنگ تر و حرفه ای تر برگزار می شود.

 

دبیر رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کشور ادامه داد: از مجموعه حرفه ای مس سرچشمه تشکر می کنم که با نگاه حرفه ای به موضوع برگزاری رویداد ورود کرده اند و از این عرصه حمایت می کنند و همچنین خوشحالم از اینکه این رویداد ملی در استان کرمان برگزار می شود.

 

وی اظهار کرد: هم اکنون ۷۹۱ تیم، با حضور نزدیک به چهار هزار نفر در سراسر کشور رقابتشان با هم در سراسر کشور از ساعت ۹:۰۰ صبح آغاز می شود که این رقابت ماراتن گونه در سه حوزه انیمیشن، اپلیکیشن موبایلی و بازی های موبایلی برگزار می شود.

 

جعفری ابراز کرد: برگزیدگان مرحله استانی در دو حوزه اپلیکیشن و بازی های موبایلی در مرحله کشوری باید محتوا و محصول خود را توسعه دهند و استان کرمان با نهایت دقت افتخاراتی که در طول مرحله کشوری داشته است را مجدد به دست بیاورید.

 

دبیر رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کشور با اشاره به اینکه کرمانی ها سی درصد جوایز ملی را در رویداد کشوری در سال های گذشته به خود اختصاص داده اند و امیدواریم امسال نیز به همین صورت باشد، عنوان کرد: کرمان به پایتخت انیمیشن ایران تبدیل شده است.

 

وی افزود: تیم های شرکت کننده که در حوزه اپلیکیشن های و بازی های تلفن همراه موفق به کسب رتبه برتر شوند، توسط شرکت منادیان برای تجاری سازی محصول مورد حمایت قرار می گیرند تا بتوانند کسب و کار جدی برای خود راه بیاندازند.

 

جعفری با اشاره به دیدار با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ابتدای سال ۹۸ اظهار کرد: شهید سلیمانی در آن دیدار عنوان کردند که رشادت های سربازان مدافع حرم را به بهترین شکل ممکن باید نمایش دهیم و بر همین اساس تصمیم گرفتیم که سوژه ۲۴ نوامبر را مد نظر قرار دهیم؛ اما پس از شهادت شهید سلیمانی و سخنان مقام معظم رهبری در این زمینه بازی فرمانده مقاومت با محوریت موضوع آمرلی را تولید کردیم که سال گذشته رونمایی این بازی انجام شد.

 

دبیر رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کشور ضمن اشاره به مطلب فوق تصریح کرد: این بازی با دست خالی توسط همین جوانان ساخته شد و ساخت این بازی واکشن رسانه های غربی را به همراه داشته است و همچنین این بازی را در کشور عراق منتشر کردیم و هم اکنون هم در حال توسعه این بازی به زبان های دیگر هستیم.

 

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم مجموعه هایی که دستشان باز است، در این زمینه پای کار بیایند؛ چرا که امروز، زبان ارتباط با مخاطب، زبان بازی و تولید محتوا در حوزه دیجیتال است و مسئولان از این بستر به بهترین نحو ممکن می توانند استفاده کنند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان