نشست هم اندیشی جامعه بدنسازی و پرورش‌اندام رفسنجان برگزار شد/نصیری: پیشرفت بدنسازی و پرورش‌اندام رفسنجان با همدلی و اتحاد محقق خواهد شد

  • شناسه خبر: 201106
نشست هم اندیشی جامعه بدنسازی و پرورش‌اندام رفسنجان برگزار شد/نصیری: پیشرفت بدنسازی و پرورش‌اندام رفسنجان با همدلی و اتحاد محقق خواهد شد

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان کرمان گفت: پیشرفت ورزش بدنسازی و در رفسنجان در سایه همدلی و وفاق و بدون اختلاف و دو دستگی محقق خواهد شد.

خانه » اسلاید شو » نشست هم اندیشی جامعه بدنسازی و پرورش‌اندام رفسنجان برگزار شد/نصیری: پیشرفت بدنسازی و پرورش‌اندام رفسنجان با همدلی و اتحاد محقق خواهد شد

به گزارش خانه خشتی؛ نشست هم‌اندیشی جامعه بدنسازی و پرورش‌اندام رفسنجان با حضور دکتر محمد نصیری ریاست هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان کرمان، رویگر رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان و جمع کثیری از قهرمانان، مربیان و پیشکسوتان رفسنجان برگزار شد.

 

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان کرمان در این جلسه گفت: از آن جا که ورزش بدنسازی و قدرتی شهرستان رفسنجان از قطب‌های اصلی این استان است، پیشرفت ورزش بدنسازی در این شهرستان در سایه همدلی و وفاق و بدون اختلاف و دو دستگی محقق خواهد شد.

 

محمد نصیری با دعوت از همه اعضا جامعه بدنسازی و پرورش‌اندام رفسنجان به اتحاد و وحدت‌ افزود: با همفکری با یکدیگر، استفاده از خرد جمعی و با پرهیز از مطالبات شخصی باید برای تعالی این ورزش پرطرفدار قدم برداشت.

او در پایان گفت: حفظ اتحاد و یکپارچگی از ضروریات امروز ورزش بدنسازی و قدرتی شهرستان رفسنجان است.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان هم ضمن اعلام حمایت از برنامه‌های هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام قول همراهی و مساعدت داد.

 

بر پایه این گزارش؛ ورزشکاران و قهرمانان بدنسازی و پرورش‌اندام رفسنجان در ادامه این نشست به بیان مسائل و مشکلاتشان پرداختند و انتظاراتی که از مسئولین امر داشتند را عنوان کردند. کمبود منابع مالی و تلاش مضاعف برای جذب اعتبارات و اسپانسر از جمله مسائل مطروحه در این جلسه بود که استفاده از ظرفیت مس برای حمایت از ورزش بدنسازی و پرورش‌اندام با توجه به وجود معادن مس در شهر رفسنجان مورد تاکید قرار گرفت.

 

برگزاری مسابقات منظم که در شأن ورزشکاران باشد، احترام به قهرمانان و پیشکسوتان و استفاده از نظرات و پیشنهادهای آنان از دیگر دغدغه‌های اصلی ورزشکاران بود که برای حل آن‌ها تصمیمات مهمی اتخاذ شد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان