خطیب جمعه رفسنجان:

جمهوری اسلامی ایران محکم و استوار ایستاده است

  • شناسه خبر: 201101
جمهوری اسلامی ایران محکم و استوار ایستاده است

حجت الاسلام عسکری: جمهوری اسلام محکم ایستاده و ملت ایران با مشت های گره کرده و فریاد مرگ بر آمریکا، گوش دشمن را کر کرده است.

خانه » اسلاید شو » جمهوری اسلامی ایران محکم و استوار ایستاده است

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با گرامیداشت هفته کتاب و کتاب خوانی و با بیان نقش مهم کتاب در اعتلای فرهنگ جامعه اظهار کرد: جامعه اهل مطالعه از اندیشه های درست استفاده می کند و آسیب پذیری جامعه کاهش می یابد، در دسترس بودن کتاب خوب هم از اهمیت برخوردار است.

وی در ادامه به حضور گسترده اقشار مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: بلافاصله آمریکایی ها پیام حضور مردم را گرفتند و از یاوه گویی های رئیس جمهور آن عقب نشینی کردند.

خطیب جمعه رفسنجان بیان کرد: دشمن دنبال سوریه سازی ایران بود در حالی که خود متخصص ویرانی در دنیاست و نه آبادانی، این صحبت تحلیل گران دنیاست که هر جا آمریکا وارد شد ویرانی و تخریب را به همراه برد.

 

وی افزود: در راهپیمایی ۱۳ آبان در ۹۰۰ نقطه و شهر از ایران یک صدا مدارا نمودن با اغتشاشگران محکوم شد، حساب آشوبگران از معترضان باید جدا شود، ترور کردن و آدم کشتن ممنوع است.

عسکری گفت: در جریان اعتراضات برخی دنبال تخریب چهره مقدس دانشجو و معلم هستند، به همه دانشجویان و اساتید این توصیه را داشتم که مراقب باشند چهره دانشگاه تخریب نشود.

وی تصریح کرد: همه کسانی که در طول چهل و پنج روز در تجمعات حضور یافتند به اندازه تعداد کسانی که در رفراندوم رای نه به جمهوری دادند یعنی کسری از یک درصد ملت ایران هم نمی رسد.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلام محکم ایستاده و ملت ایران با مشت های گره کرده و فریاد مرگ بر آمریکا، گوش دشمن را کر کرده است.

خطیب جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: مسئولان کشور که از ملت پرافتخار هستند باید با همدلی بیشتر به حل مشکلات مردم اهتمام ورزند، در جهاد تبیین نسبت به دستاوردها و مبارزه با فساد برای مردم بیان شود.

وی بیان کرد: صدا و سیما در نشر اخبار دقت بیشتری کنند، آنهایی که لازم نیست منتشر نکند تا دلهره به جامعه منتقل نشودو پیامد بدی می تواند داشته باشد.

امام جمعه رفسنجان با گرامیداشت سالروز شهادت شهید سردار تهرانی مقدم اظهار کرد: در سالگرد شهادت ایشان شاهد بهره برداری از موشک ماهواره بر سپاه پاسداران با برد بسیار بالا هستیم، این آزمایش بازدارنده است و در دل دشمن ترس ایجاد می کند.

وی در پایان اظهار کرد: با تلاش مسئولان شهرستان و در سفر نمایندگان مجلس به این شهرستان قیمت اسید مورد نیاز در تهیه کود از ۱۶۵۰ تومان به هزار تومان کاهش یافت، ده میلیارد تومان برای تجهیز فرودگاه رفسنجان و هزار میلیارد تومان برای امهال وام کشاورزی در استان اختصاص یافته است.

عسکری گفت: کمک هزینه مس به منازل سیل زده واریز شد و ۲۵۰ میلیون تومان وام نیز از سوی بنیاد مسکن به هر خانه تخریب شده در سیل اعطا می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان